انتظار ۱۷۱ روزه فرزان عاشورزاده تا ریو/آغاز تمرینات تنها راه یافته تکواندو استان به المپیک ریو

تنها راه یافته از استان به مسابقات المپیک ریو  بعد از گذراندن ۲ سال سخت و طاقت فرسا ، با قطعی کرد حضورش در ریو با خیال جمع مدتی را در کنار خانواده گذراند تا روزهای دور از خانه را جبران کند. به گزارش مازند اسپرت؛اینک با پایان یافتن پيكارهاي آزمايشي المپيك ريو ۲۰۱۶ و […]

farzaannتنها راه یافته از استان به مسابقات المپیک ریو  بعد از گذراندن ۲ سال سخت و طاقت فرسا ، با قطعی کرد حضورش در ریو با خیال جمع مدتی را در کنار خانواده گذراند تا روزهای دور از خانه را جبران کند.

به گزارش مازند اسپرت؛اینک با پایان یافتن پيكارهاي آزمايشي المپيك ريو ۲۰۱۶ و تورنمنت آزاد فجيره، فرزان غیور مازندرانی به همراه ۵ ملی پوش دیگر از روز گذشته (شنبه)  تمرینات خود را برای دو نوبت صبح و بعد از ظهر زیر نظر «بيژن مقانلو» بعنوان سرمربي، «مهدي بي باك» و «مهرداد يوسفي» بعنوان مربي آغاز کردند.

عاشورزاده امید مسلم مدال و شاید هم طلای ورزش مازندران در مسابقات ریو می باشد تا تنها مدال جا مانده از کلکسیون استان مازندران توسط این ورزشکار عباس آبادی کامل شود.

تيم ملي تكواندوي كشورمان در گروه مردان توسط فرزان عاشورزاده در وزن اول المپيكي، مهدي خدابخشي در وزن سوم المپيكي و سجاد مرداني در وزن چهارم المپيكي موفق به كسب سهميه بازيهاي المپيك ريودوژانيرو ۲۰۱۶ شده است.