سرمربی نساجی مازندران سکوتش را شکست: داور به فکر تساوی بود /بگذارید هواداران به استادیوم بیایند

سرمربی تیم نساجی مازندران بالاخره سکوتش را شکست.   به گزارش مازند اسپرت، سید کوروش موسوی سرمربی تیم نساجی مازندران پس از تساوی خانگی ۱-۱ مقابل داماش گیلان در جمع خبرنگاران حاضر شد. وی در مورد نتیجه کسب شده گفت: در خصوص کیفیت فنی مسابقه نمی توان شود چیزی گفت،بنده از آقای محمودزاده و بهروان […]

260سرمربی تیم نساجی مازندران بالاخره سکوتش را شکست.

 

به گزارش مازند اسپرت، سید کوروش موسوی سرمربی تیم نساجی مازندران پس از تساوی خانگی ۱-۱ مقابل داماش گیلان در جمع خبرنگاران حاضر شد.

وی در مورد نتیجه کسب شده گفت: در خصوص کیفیت فنی مسابقه نمی توان شود چیزی گفت،بنده از آقای محمودزاده و بهروان تقاضا دارم که در شرایط جوی مناسب اجازه برگزاری مسابقه را بدهند چون هم کیفیت فنی تیم ها بالاتر می رود و هم احتمال آسیب دیدگی بازیکنان دو تیم کمتر می شود ولی متاسفانه در شرایط بد جوی داور تشخیص به برگزاری بازی را داد و ما فقط به اتفاقات دل خوش بودیم.در نیمه اول بر اثر گل به خودی عقب افتادیم ولی در اوایل نیمه دوم موفق شدیم تا به گل تساوی دست پیدا کنیم.

وی در مورد عدم لغو این مسابقه گفت:بنده با آقای خلیلی ناظر این دیدار صحبت کردم که این شرایط جوی برای بازیکنان خطر دارد و امکان مصدومیت بازیکن بسیار بالاست اما با اینکه تا بازی بعد یک هفته وقت است و امکان موکول شدن بازی به فردا هم وجود داشت داور این دیدار اصرار به برگزاری این دیدار را داشت.اما در کل این شرایط جوی مناسب تیمی که سه برد پیاپی داشته و رفته رفته به تیم های بالای جدول نزدیک می شد مناسب نبود.

سید کوروش موسوی درباره داوری این دیدار گفت: امروز برای اولین بار به خودم اجازه می دهم تا درباره داوری این دیدار قضاوت کنم،هر شخصی وضعیت جوی و زمین را می دید مخالف برگزاری این دیدار می شد.بنده برای آقای جباری احترام خاصی قائلم،ایشان علاوه بر داوری در کمیته آموزش حضور دارد،امروز آقای جباری خیلی دوست داشت که بازی با نتیجه مساوی به پایان برسد.

وی خاطرنشان کرد: سوت های پر اشتباه به ضرر ما بود. تیم میزبان حمله می کند و یک عاملی بنام دست مانع عبور توپ در محوطه جریمه می شود و این هند است که داور عدالت را برقرار نکرد  فقط میخواست تا بازی به نتیجه مساوی به پایان برسد و با آرامش زمین بازی را ترک کند.

سید کوروش موسوی در ادامه افزود: برگزاری بازی امروز توسط ایشان اشتباه بود چون ایشان اصلا به فکر سلامت و بازی حرفه ای نبود و هردوتیم از بازی تاکتیکی محروم شدند،ما برای بازی های خانگی خود برنامه ریزی کرده بودیم و باید پیروز میدان می شدیم.اگر این بازی در شرایط جوی مناسب برگزار می شد یک نساجی متفاوت از امروز می دیدید.

موسوی در خصوص تنها تعویض خود گفت:در این مدتی که بنده در نساجی هستم فوتبال ترکیبی و روی زمین را کار کردم و برای بازیکنان سخت بود که با ضربه زدن به زیر توپ بازی را اداره کنند،ما در نیمه دوم با استفاده از میلاد احمدی که بازیکن بلند قامتی است برای به ثمر رسیدن گل استفاده کردیم که موفق هم شدیم،امروز شانس برد هم داشتیم و از همه بازیکنان تشکر می کنم که در این شرایط سخت بازی خوبی را از خود نشان دادند.

سرمربی نساجی در مورد عدم حضور هواداران در این دیدار گفت:با احتساب میانگین جمعیت در قائمشهر ۱۵الی۲۰هزار هوادار در بازی های خانگی برای حمایت از تیم به استادیوم می آیند،از بین این تعداد عده کمی تماشاگرنما هستند که فحاشی کنند اما نباید ۲۰هزار نفر را قربانی آن تعداد کم شوند.در بازی های گذشته خارج از خانه از دقیقه یک تا نود بدترین فحاشی ها را به من و بازیکنانم کردند اما آن تیم محروم از تماشاچی نشد. در بازی های استقلال و پرسپولیس بدترین فحاشی ها می شود و فقط صدای هواداران در پخش زنده تلویزیونی کم می شود و خبری از محرومیت نیست. ولی در شهر فقیر و محروم قائمشهر که ۲۰هزار هوادار با خرید بلیت به استادیوم می آیند محروم می شوند.پس چه زمانی باید به هوادار احترام گذاشت؟

مگر در بازی با پیکان هواداران بی احترامی کردند؟در آن بازی ۳پنالتی صد در صد که حتی کارشناس برنامه نود آن ها را تائید کرده بود برای ما گرفته نشد و سه امتیاز آن دیدار از دست رفت،بگذارید هواداران فوتبال فهم قائمشهری به استادیوم بیایند.مهمترین فاکتور شرایط میزبانی ما استفاده از این هواداران است که میتوانند روحیه بازیکنان را چند برابر کنند.

موسوی در پایان گفت:درست است که نساجی در بالای جدول نیست ولی باید نگاهی مثبتی به این تیم داشت چون همانند نساجی خیلی از تیم ها امید دارند تا به رده بالاتر برسند،از کمیته داوران و برگزاری مسابقات انتظار داریم تا داورهای شجاع و عادلی را برای همه بازی ها انتخاب کنند و فقط به سه تیم بالایی جدول اهمیت ندهند.