لیگ برتر در انتظار مازندران/برتری خارج از خانه خونه به خونه در روز تساوی خانگی نساجی مقابل داماش گیلان + جدول

نساجی و داماش به تساوی مابل هم رضایت دادند و خونه به خونه در خانه حریف به برتری دست پیدا کرد .   به گزارش مازند اسپرت، در هفته بیست و هشتم لیگ یک و در دربی شمال کشور نساجی در هوای بارانی میزبان داماش گیلان بود که این دیدار با تساوی ۱-۱ به پایان […]

0202نساجی و داماش به تساوی مابل هم رضایت دادند و خونه به خونه در خانه حریف به برتری دست پیدا کرد .

 

به گزارش مازند اسپرت، در هفته بیست و هشتم لیگ یک و در دربی شمال کشور نساجی در هوای بارانی میزبان داماش گیلان بود که این دیدار با تساوی ۱-۱ به پایان رسید.

گلهای این دیدار را مهدوی در دقیقه ۲۸ برای داماش و شاهین مجیدی در دقیقه ۴۸ برای نساجی به ثمر رساندند.

هوای بارانی مازندران ندای لغو این دیدار را به گوش فوتبالی های شمال کشور می رساند اما با تصمیم عجیب داور این بازی برگزار شد.

در ده دقیقه اول بازی بازیکنان دو تیم تحت تاثیر شرایط بد جوی هوا قرار گرفته بودند اما رفته رفته حملات دو تیم آغاز شد.

داماشی ها حملات خود را بیشتر کردند تا اینکه در دقیقه ۲۸ و برروی ضربه کاشته محمد مهدوی و برخورد به سر بمیثم تیموری، مدافع نساجی داماش به گل برتری رسید.

نساجی بازی را رفته رفته در دست گرفت اما ضربات آن ها با برگشت مدافعان داماش همراه بود تا اینکه نیمه اول با همین نتیجه به پاییان برسد.

با آغاز نیمه دوم و با وارد شدن میلاد احمدی به زمین نساجی روی حملات هوایی خود حساب ویژه ای باز کرد که در دقیقه ۴۸ با ضربه سر شاهین مجیدی موفق به گلزنی شدند تا بازی به نتیجه ۱-۱ برسد.

داماشی ها که یک امتیاز ارزشمند را در قائمشهر کسب کرده بودند ضد حملات خود را آغاز کردند تا اینکه از روی ضربه کرنر و در روی ریباند موفق به گلزنی شدند که پرچم آفساید کمک داور این گل را مردود اعلام کرد.

داماش ادامه بازی را با تک مهاجم ادامه داد و این نساجی بود که بازی را در اختیار گرفت که در یک صحنه مشکوک به پنالتی توپ به دست مدافع داماش برخورد کرد که داور اعتقادی به پنالتی نداشت و با اعتراض ککادر فنی ای تیم همراه بود.

در ادامه هم بازی گلی نداشت و این دیدار با نتیجه ۱-۱ به پایان رسید.

شایان ذکر است با این نتیجه داماش با ۳۰امتیاز در رده شانزدهم و نساجی هم با ۳۹امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به مس رفسنجان و ایران جوان در رده نهم قرار گرفت.

 

همچنین از هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول فوتبال کشور، عصر امروز تیم آلومینیوم هرمزگان در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس مقابل خونه به خونه مازندران با نتیجه ۲ بر ۱ شکست خورد.

گل های تیم خونه به خونه را در این دیدار روح الله باقری در دقیقه ۷۳ و مرتضی منصوری در دقیقه ۸۴ به ثمر رساندند و برای تیم آلومینیوم هرمزگان نیز آرش عبدلی در دقیقه ۴۲ از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد.

بازی دو تیم در نیمه اول این دیدار چنگی به دل نزد و موقعیت خاصی را روی دروازه تیم شاهد نبودیم ولی در دقیقه ۴۲ بازی خطای هادی خیری روی مهاجم آلومینیوم هرمزگان اعلام ضربه پنالتی از سوی داور این دیدار را در پی داشت تا آرش عبدلی با به ثمر رساندن این پنالتی تیم آلومینیوم هرمزگان را از حریف مازنی خود پیس بیاندازد.

در نیمه دوم این شاگردان اکبر میثاقیان بودند که با ارائه یک بازی هجومی تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا گل خورده را جبران کنند و بالاخره در دقیقه ۷۳ بازی موفق شدند به هدف خود دست یابند. روح الله باقری از روی خط ۱۸ قدم آلومینیوم با یک ضربه قیچی برگردان یکی از زیباترین گل های این فصل را به ثمر رساند تا همه چیز برای دو تیم برابر شود.

همین بازیکن در دقیقه ۷۸ بازی نیز یک موقعیت بسیار عالی نصیبش شد ولی شوت سرکش باقری با عکس العمل عالی دروازبان آلومینیوم دفع شد.

خونه به خونه ها که از حمایت حدود ۳۰ هوادار بابلی و لیدرهای این تیم برخوردار بودند از تحلیل رفتن قوای بدنی شاگردان سرخاب نهایت استفاده را بردند و همچنان به حملات خود ادامه دادند تا اینکه در دقیقه ۸۴ بازی مرتضی منصوری با شوت دقیق و محکم خود توپ را به کنج دروازه آلومینیوم کوبید تا ۲۰۰ هوادار بندرعباسی غرق در بهت و حیرت شوند و نیمکت نشینان و هواداران تیم مازنی را به وجد بیاورد.

در دقایق پایانی این دیدار تیم آلومینیوم می توانست به گل تساوی دست یابد ولی ایمان صادقی با عکس العمل عالی خود ضربه محکم مهاجم آلومینیوم را در محوطه ۶ قدم خونه به خونه دفع کرد تا این دیدار با برتری ۲ بر ۱ خونه به خونه مقابل آلومینیوم هرمزگان خاتمه یابد.

سایر نتایج این هفته :

گل گهر سیرجان ۱ – پیکان تهران ۰

مس رفسنجان ۱ – پاس همدان ۰

پارسه تهران ۱ – شهرداری اردبیل ۰

خیبر خرم آباد ۲ – نفت آبادان ۳

گیتی پسند اصفهان ۱ – ایرانجوان بوشهر ۱

نساجی مازندران ۱ – داماش گیلان ۱

آلومینیوم اراک ۱ – فولاد یزد ۱

ماشین سازی ۰ – مس کرمان ۰

آلومینیوم هرمزگان ۱ – خونه به خونه مازندران ۲

نفت مسجد سلیمان ۱ – فجر سپاسی شیراز ۰

 

جدول دسته یک (۹۴-۹۵) – لیگ آزادگان

دسته یک لیگ آزادگان  
  تيم بازيها برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتياز  
۱ پیکان ۲۸ ۱۴ ۱۱ ۳ ۴۰ ۲۲ ۱۸ ۵۳
۲ خونه به خونه ۲۸ ۱۴ ۸ ۶ ۳۱ ۲۴ ۷ ۵۰
۳ مس کرمان ۲۸ ۱۲ ۱۰ ۶ ۲۵ ۱۷ ۸ ۴۶
۴ فجر سپاسی ۲۸ ۱۲ ۹ ۷ ۲۷ ۲۰ ۷ ۴۵
۵ ماشین‌سازی‌تبریز ۲۸ ۱۰ ۱۲ ۶ ۴۱ ۳۱ ۱۰ ۴۲
۶ نفت آبادان ۲۸ ۱۰ ۱۰ ۸ ۳۵ ۳۲ ۳ ۴۰
۷ مس رفسنجان ۲۸ ۹ ۱۲ ۷ ۲۹ ۲۴ ۵ ۳۹
۸ ایران جوان بوشهر ۲۸ ۱۰ ۹ ۹ ۳۱ ۳۴ ۳۹
۹ نساجی مازندران ۲۸ ۱۰ ۹ ۹ ۲۷ ۳۰ ۳۹
۱۰ آلومینیوم اراک ۲۸ ۷ ۱۵ ۶ ۳۲ ۲۷ ۵ ۳۶
۱۱ نفت‌ م.سلیمان ۲۸ ۷ ۱۵ ۶ ۲۸ ۲۸ ۰ ۳۶
۱۲ خیبر خرم‌آباد ۲۸ ۸ ۱۰ ۱۰ ۳۲ ۳۳ ۳۴
۱۳ گل گهرسیرجان ۲۸ ۷ ۱۲ ۹ ۲۲ ۲۴ ۳۳
۱۴ گیتی پسند ۲۸ ۷ ۱۲ ۹ ۲۳ ۲۸ ۳۳
۱۵ پارسه تهران ۲۸ ۷ ۱۰ ۱۱ ۳۸ ۴۲ ۳۱
۱۶ داماش گیلان ۲۸ ۷ ۹ ۱۲ ۱۸ ۳۰ -۱۲ ۳۰
۱۷ شهرداری اردبیل ۲۸ ۷ ۸ ۱۳ ۲۸ ۳۱ ۲۹
۱۸ پاس ۲۸ ۶ ۹ ۱۳ ۲۰ ۳۲ -۱۲ ۲۷
۱۹ آلومینیوم هرمزگان ۲۸ ۴ ۱۳ ۱۱ ۲۴ ۳۲ ۲۵
۲۰ فولاد یزد ۲۸ ۴ ۱۳ ۱۱ ۲۳ ۳۳ -۱۰ ۲۵