تیم گلف مازندران جهت شرکت در مسابقات یادواره مرحوم حسین پور راهی مسجد سلیمان شد

تیم گلف استان مازندران در رشته آقایان عصر امروز برای شرکت در مسابقات یادواره مرحوم حسین پور راهی مسجد سلیمان شد تا در این رقابت شرکت کند.   به گزارش مازنداسپرت؛محمد اسدی روابط عمومی هیات گلف استان مازندران از اعزام تیم گلف آقایان برای شرکت در مسابقات یادواره مرحوم حسین پور خبر داد . این […]

201502132157084702تیم گلف استان مازندران در رشته آقایان عصر امروز برای شرکت در مسابقات یادواره مرحوم حسین پور راهی مسجد سلیمان شد تا در این رقابت شرکت کند.

 

به گزارش مازنداسپرت؛محمد اسدی روابط عمومی هیات گلف استان مازندران از اعزام تیم گلف آقایان برای شرکت در مسابقات یادواره مرحوم حسین پور خبر داد .

این مسابقات که هر ساله به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم شهباز حسین پور در اسفند ماه برگزار میشد امسال هم در مسجد سلیمان و با حضور تیم های مطرح گلف کشور در سه روز انجام خواهد شد . گفتنی است این مسابقات پس از یک روز تمرین و آشنایی با زمین مسابقه در ۲ روز انجام خواهد شد . این مسابقات از تاریخ ۱۰ اسفند ماه با ورود تیم ها آغاز و در عصر ۱۳ اسفندماه با مراسم اختتامیه به پایان میرسد .

تیم گلف مازندران متشکل از آقایان رادمهر حسن پور ، حسین ذبیحی و محمد قدمی میباشد که عصر امروز راهی مسجد سلیمان شدند .پایگاه خبری تحلیلی مازنداسپرت برای تیم گلف مازندران در این مسابقات آرزوی موفقیت دارد.