برد خونه به خونه و وتاک در هفته دوازدهم لیگ یک فوتبال امیدهای کشور/پرسپولیس برنده دربی قائمشهر + جدول و سایر نتایج

هفته دوازدهم ليگ دسته اول فوتبال اميدهاي كشور برگزار شد.   به گزارش مازند اسپرت، از هفته دوازدهم ليگ دسته اول فوتبال اميدهاي كشور، عصر امروز در گروه اول اين رقابت ها تیم وتاک ساری تنها میزبان پیروز این هفته بود و آملی ها در دقیقه ۹۵ بازی دو امتیاز حساس را از دست دادند. […]

4747747474هفته دوازدهم ليگ دسته اول فوتبال اميدهاي كشور برگزار شد.

 

به گزارش مازند اسپرت، از هفته دوازدهم ليگ دسته اول فوتبال اميدهاي كشور، عصر امروز در گروه اول اين رقابت ها تیم وتاک ساری تنها میزبان پیروز این هفته بود و آملی ها در دقیقه ۹۵ بازی دو امتیاز حساس را از دست دادند. شهرداری چی های تبریز و ارومیه نیز سه امتیاز دلچسب در خانه حریفان کسب کردند.

در گروه دوم برق شیراز اهوازی ها را گلباران کرد و فولاد یزد مدعی در خانه به گل گهر سیرجان باخت.

 دربی فوتبال قائمشهر نیز با برتری جالب پرسپولیس مقابل نساجی خاتمه یافت. پتوی لاله اصفهان در نوشهر پیروز شد و گیتی پسند اصفهان نیز در بجنورد با انتظار به تساوی دست یافت.

تیم فوتبال امید خونه به خونه مازندران با برتری مقابل کاسپین قزوین موقعیت خود را در صدر جدول رده بندی استحکام بخشید.عصر امروز تیم خونه به خونه مازندران در ورزشگاه شهدای امیرکلا مقابل کاسپین قزوین به برتری ۳ بر ۱ دست یافت.

گل های تیم خونه به خونه را در این دیدار احسان مهدوی در دقایق ۲۲ و ۲۴ و حسن بابایی در دقیقه ۶۹ به ثمر رساندند و تیم کاسپین نیز در دقیقه ۷۴ به گل دست یافت.

شاگردان مهران برزگر که صعودشان به مرحله دوم رقابت های لیگ یک مسجل شده بود در این دیدار نیز با هدف کسب سه امتیاز وارد میدان شدند و از همان دقایق ابتدایی حملات خود را آغاز کردند تا بالاخره در دقیقه ۲۲ بازی موفق شدند به اولین گل این دیدار دست یابند. مدافعان کاسپین قزوین ضربه کرنر مصطفی هاشمی را به پشت محوطه جریمه تیم خود ارسال کردند و احسان مهدوی هم با یک شوت زیبا و سرکش قفل دروازه این تیم قزوینی را باز کرد.

دو دقیقه بعد باز هم این احسان مهدوی بود که موفق شد گل دوم خود و تیمش را به ثمر برساند. مهاجم فرصت طلب خونه به خونه پرتاب اوت بلند محمد قریشی را با یک ضربه سر دقیق و فنی به گل تیمش تبدیل کرد.

در ادامه باز هم این شاگردان مهران برزگر بودند که توپ و میدان را در دست گرفتند ولی حملات مهاجمان خونه به خونه نتیجه ای نداشت تا نیمه اول با همان دو گل مهدوی خاتمه یابد.

در نیمه دوم موقعیت هایی را از سوی هر دو تیم شاهد بودیم تا اینکه در دقیقه ۶۹ شاهد به ثمر رسیدن سومین گل نماینده فوتبال مازندران بودیم. نیما انتظاری ضربه کاشته پشت محوطه جریمه کاسپین را با یک شوت محکم روانه دروازه این تیم کرد تا دفع ناقص دروازبان کاسپین را به دنبال داشته باشد و حسن بابایی با ریباند به موقع خود موفق شد گل سوم تیمش را به ثمر برساند.

در ادامه تیم کاسپین که چیزی برای از دست دادن نداشت و خطر سقوط را احساس می کرد با روی آوردن به یک بازی انتحاری حملات زیادی را روی دروازه خونه به خونه تدارک دید و موقعیت های خوبی نیز نصیب این تیم شد ولی عکس العمل های عالی سید آرمین هاشمی بارها مانع سقوط دروازه خونه به خونه شد تا کاسپینی ها تنها در دقیقه ۷۴ این بازی موفق شوند یکبار توسط حسام حسینی به گل دست یابند و بازی را به شکست ۳ بر ۱ مقابل خونه به خونه مازندران واگذار کنند.

تیم خونه به خونه با این پیروزی ۳۲ امتیازی شد تا با اختلاف امتیاز فاحش نسبت به سایر تیم ها صعودش به مرحله دوم را مسجل کند.

 

گروه اول:

وتاك ساري ۳ – شهرداري مهاباد ۰

آراد بهمن آمل ۱ – شهرداري اردبيل ۱

بعثت كرمانشاه ۰ – شهرداري تبريز ۲

گسترش فولاد تبريز ۱ – شهرداري اروميه ۲

گروم دوم:

گهر دورود – توحيد بوشهر ( به روز سه شنبه موکول شد)

فولاد يزد ۰ – گل گهر سيرجان ۱

برق شيراز ۴ – بهمن اهواز ۱

گروه سوم:

شهرداري نوشهر ۰ – پتوي لاله اصفهان ۱

انتظار بجنورد ۲ – گيتي پسند اصفهان ۲

پرسپوليس قائمشهر ۳ – نساجي مازندران ۰

خونه به خونه مازندران ۳ – كاسپين قزوين ۱

لیگ دسته اول امید های کشور فصل ۹۴-۹۵
 
 
# تیم بازی برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل امتیاز
۱ شهرداری مهاباد ۱۱ ۵ ۴ ۲ ۱۸ ۱۱ ۷ ۱۹
۲ شهرداری تبریز ۱۲ ۴ ۷ ۱ ۱۲ ۸ ۴ ۱۹
۳ وتاک ساری ۱۲ ۴ ۵ ۳ ۱۶ ۱۳ ۳ ۱۷
۴ آراد بهمن آمل ۱۲ ۴ ۵ ۳ ۱۳ ۱۲ ۱ ۱۷
۵ گسترش فولاد تبریز ۱۲ ۳ ۶ ۳ ۱۲ ۱۳ ۱۵
۶ بعثت کرمانشاه ۱۱ ۳ ۳ ۵ ۱۱ ۱۳ ۱۲
۷ شهرداری اردبیل ۱۱ ۱ ۷ ۳ ۱۰ ۱۵ ۱۰
۸ شهرداری ارومیه ۱۱ ۲ ۳ ۶ ۱۲ ۱۹ ۹
 
 
 
# تیم بازی برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل امتیاز
۱ فولاد یزد ۱۰ ۴ ۵ ۱ ۱۱ ۵ ۶ ۱۷
۲ گل گهر سیرجان ۱۰ ۴ ۳ ۳ ۱۳ ۱۰ ۳ ۱۵
۳ ذوب آهن اصفهان ۱۰ ۳ ۶ ۱ ۱۱ ۸ ۳ ۱۵
۴ برق شیراز ۱۱ ۴ ۳ ۴ ۱۴ ۱۳ ۱ ۱۵
۵ گهر دورود ۸ ۲ ۴ ۲ ۶ ۹ ۱۰
۶ بهمن اهواز ۱۰ ۲ ۳ ۵ ۷ ۱۴ ۹
۷ توحید بوشهر ۹ ۲ ۲ ۵ ۱۰ ۱۳ ۸
 
 
# تیم بازی برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل امتیاز
۱ خونه به خونه مازندران ۱۲ ۱۰ ۲ ۰ ۲۳ ۵ ۱۸ ۳۲
۲ انتظار بجنورد ۱۲ ۷ ۱ ۴ ۱۵ ۱۳ ۲ ۲۲
۳ نساجی مازندران ۱۲ ۵ ۲ ۵ ۱۴ ۱۴ ۰ ۱۷
۴ پتوی لاله اصفهان ۱۲ ۴ ۳ ۵ ۱۰ ۱۵ ۱۵
۵ گیتی پسند اصفهان ۱۲ ۲ ۷ ۳ ۱۲ ۱۲ ۰ ۱۳
۶ پرسپولیس قائمشهر ۱۲ ۴ ۱ ۷ ۱۳ ۱۴ ۱۳
۷ شهرداری نوشهر ۱۲ ۳ ۳ ۶ ۱۰ ۱۵ ۱۲
۸ کاسپین قزوین ۱۲ ۲ ۳ ۷ ۱۲ ۲۱ ۹