مسئول روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران خبر داد :در سال ۹۴ ورزشکاران مازندرانی ۲۷۹ مدال کسب کردند

مسئول روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران گفت: ورزشکاران مازندرانی در کنار تیم‌های ملی از ابتدای امسال تاکنون موفق به کسب ۲۷۹ مدال جهانی، آسیایی و بین‌المللی شدند. به گزارش مازند اسپرت؛محمد لطیفی اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون ورزشکاران و قهرمانان زن و مرد مازندرانی در کنار تیم‌های ملی موفق به کسب ۲۷۹ […]

001212مسئول روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران گفت: ورزشکاران مازندرانی در کنار تیم‌های ملی از ابتدای امسال تاکنون موفق به کسب ۲۷۹ مدال جهانی، آسیایی و بین‌المللی شدند.

به گزارش مازند اسپرت؛محمد لطیفی اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون ورزشکاران و قهرمانان زن و مرد مازندرانی در کنار تیم‌های ملی موفق به کسب ۲۷۹ مدال جهانی، آسیایی و بین‌المللی شدند که ۲۳۳ ورزشکار مرد و ۴۶ ورزشکار بانو برای جامعه ورزش مازندران افتخارآفرینی کردند.

وی با اشاره به درخشش ورزشکاران مازندرانی در سال ۹۴، افزود: از این تعداد مدال کسب شده توسط ورزشکاران متعصب زن و مرد مازندرانی در ترکیب تیم‌های ملی ۱۱۶ مدال جهانی، ۸۵ مدال آسیایی و ۷۸ مدال نیز بین‌المللی است.

لطیفی تصریح کرد: ورزشکاران مازندرانی در حالی به ۱۱۶ مدال زرین جهانی دست یافتند که از این تعداد ۵۰ مدال طلا، ۲۷ مدال نقره و ۳۹ مدال برنز بود.

مسئول روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران بیان داشت: از تعداد ۸۵ مدال کسب شده آسیایی نیز ۴۴ مدال طلا، ۱۹ مدال نقره و ۲۲ مدال برنز و از ۷۸ مدال بین‌المللی کسب شده توسط ورزشکاران مازندرانی نیز ۳۸ مدال طلا، ۱۹ مدال نقره و ۲۱ مدال برنز است.

لطیفی گفت: با توجه به اینکه تا پایان سال حدود بیست روز باقی مانده، در سایه مدیریت توانمند ورزش و جوانان استان و تلاش بی‌شائبه ورزشکاران، مطمئنا تعداد مدال‌های کسب شده توسط ورزشکاران مازندرانی افزایش می‌یابد.