شکست خانگی پدیده در ایستگاه پایانی؛ پدیده قائمشهر ۱ – فرابرتر فریدونکنار ۲

به گزارش مازند اسپرت؛ عصر دیروز تیم امید پدیده قائمشهر از سری رقابت‌های لیگ دسته دوم متمرکز فوتبال امیدهای کشور، در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف تیم فرابرتر فریدونکنار رفت و در پایان با نتیجه ۲ بر ۱ تن به شکست داد. بازی در نیمه اول از سوی هر دو تیم با احتیاط و […]

به گزارش مازند اسپرت؛ عصر دیروز تیم امید پدیده قائمشهر از سری رقابت‌های لیگ دسته دوم متمرکز فوتبال امیدهای کشور، در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف تیم فرابرتر فریدونکنار رفت و در پایان با نتیجه ۲ بر ۱ تن به شکست داد. بازی در نیمه اول از سوی هر دو تیم با احتیاط و آرام پیگیری شد و توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد.

 

 

در نیمه دوم هر دو تیم بازی را طوفانی آغاز کردند و بارها و بارها دروازه تیم حریف را تهدید کردند. در اواسط نیمه دوم این تیم فرابرتر بود که با غفلت مدافعان تیم پدیده و  با استفاده کردن از موقعیت‌های خود، توانست دو بار دروازه تیم پدیده را باز کند و بازی را بدست بگیرد.

در ادامه این بازیکنان تیم پدیده بودند که سراپا حمله شدند و موقعیت‌های زیادی را خلق کردند اما تنها توانستند یک گل وارد دروازه تیم فرابرتر کنند و در پایان وقت‌های قانونی و وقت‌های اضافه طولانی، نتوانستند گل دیگری را به ثمر برسانند و در پایان با همان نتیجه ۲ بر ۱ نتیجه را واگذار کردند تا از صعود به مرحله بعد باز بمانند. گفتنی است که تیم داوری این دیدار قضاوت بسیار ضعیفی از خود به نمایش گذاشت که در طول بازی، اعتراض شدید هر دو تیم را به همراه داشت.

گزارش تصویری این دیدار بزودی در قالب پستی دیگر، در سایت قرار خواهد گرفت.