اقتدار چشمگیر شاگردان علی حسینجانی در لیگ یک کشور؛ نوجوانان نساجی ۱ – عالی حرفه‌ای مشهد ۰ + سایر نتایج و جدول

به گزارش مازند اسپرت؛ عصر دیروز تیم نوجوانان نساجی مازندران در ششمین دیدار خود در هفتمین روز از مرحله اول گروهی رقابت‌های لیگ دسته یک متمرکز فوتبال نوجوانان کشور، در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف تیم عالی حرفه‌ای مشهد رفت و در پایان توانست با نتیجه ۱ بر ۰ به پیروزی برسد. تک گل […]

به گزارش مازند اسپرت؛ عصر دیروز تیم نوجوانان نساجی مازندران در ششمین دیدار خود در هفتمین روز از مرحله اول گروهی رقابت‌های لیگ دسته یک متمرکز فوتبال نوجوانان کشور، در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف تیم عالی حرفه‌ای مشهد رفت و در پایان توانست با نتیجه ۱ بر ۰ به پیروزی برسد.

تک گل تیم نوجوانان نساجی در دقیقه ۱۰ بازی با پاس تو عمق علیرضا جعفری و ضربه زمینی و آرام رضا مست‌علیپور وارد دروازه تیم مشهد شد. در طول این دیدار هر دو تیم بازی پایاپایی را از خود به نمایش گذاشتند و موقعیت‌های زیادی هم برای گلزنی داشتند اما بجز همان تک گل نوجوانان نساجی در دقایق ابتدایی نیمه اول، توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد.

با وجود صعود از پیش تعیین شده‌ی تیم نوجوانان نساجی به مرحله بعد به عنوان تیم اول این گروه، باز هم شاگردان علی حسینجانی در این دیدار از خود کم نگذاشتند و تا پایان بازی جانانه جنگیدند تا حق باشگاه پرسپولیس قائمشهر ضایع نشود و با این برد به تیم نوجوانان پرسپولیس قائمشهر کمک کردند که به عنوان تیم دوم از این گروه به مرحله بعد صعود کنند. زمان دیدارهای مرحله دوم گروهی این رقابت‌ها در روزهای آینده اعلام خواهد شد.

ترکیب نساجی:

سید امیرحسین ابراهیمی – محمدرضا امیری ( علیرضا قنبری ’۳۰ ) – مصطفی جوادیان – محمدجواد حبیبی – محمدکاظم انتظاریان – حمید سلمانیان – علیرضا فقیهان -رضا مست‌علیپور ( مانی صفری ’۵۰ ) – امیرحسین خدابنده (ابوالفضل محمدپور ’۸۰ ) – علیرضا جعفری – احمد آقایان

سرمربی: علی حسینجانی

سایر نتایج روز پایانی مرحله اول گروهی رقابت‌های لیگ یک متمرکز فوتبال نوجوانان کشور:

پرسپولیس قائمشهر ۳ – مصرزاده اسفراین ۰

شموشک – پرسپولیس بجنورد : برگزار نشد

جدول رده‌بندی لیگ یک متمرکز فوتبال نوجوانان کشور تا پایان مرحله اول گروهی:

# تیم بازی برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل امتیاز
۱ نساجی مازندران ۶ ۶ ۰ ۰ ۱۸ ۲ ۱۶ ۱۸
۲ پرسپولیس قائمشهر ۶ ۴ ۱ ۱ ۸ ۲ ۶ ۱۳
۳ عالی حرفه‌ای مشهد ۶ ۳ ۲ ۱ ۱۰ ۳ ۷ ۱۱
۴ شموشک ۵ ۲ ۰ ۳ ۸ ۶ ۲ ۶
۵ مصرزاده اسفراین ۶ ۲ ۰ ۴ ۸ ۲۰ -۱۲ ۶
۶ پرسپولیس بجنورد ۵ ۱ ۱ ۳ ۷ ۱۰ ۴
۷ انصار شاهرود ۶ ۰ ۰ ۶ ۲ ۱۹ -۱۷ ۰