حماسه اي ديگر با عبوري + عكس

مازند اسپرت: شايد كمتر كسي در ساري فكرش را مي كرد روزي شهرداري بتواند ياري گر ورزش و ورزشكاران مركز استان باشد. اما با حضور مهدي عبوري همدلي و وفاق خاصي در ميان ورزشكاران ساروي به وجود آمد. آري؛ صحبت از مردي است كه به ورزش با ديدي مثبت و متفاوت از قبلي ها نگاه […]

مازند اسپرت: شايد كمتر كسي در ساري فكرش را مي كرد روزي شهرداري بتواند ياري گر ورزش و ورزشكاران مركز استان باشد. اما با حضور مهدي عبوري همدلي و وفاق خاصي در ميان ورزشكاران ساروي به وجود آمد.

آري؛ صحبت از مردي است كه به ورزش با ديدي مثبت و متفاوت از قبلي ها نگاه مي كند. عبوري اين بار نيز به عهدش وفا كرد و با ساپورت مالي تيم ها و باشگاه هاي مختلف ورزشي در ساري يار و ياور آنها شد.

حال با توجه به اينكه كمتر از ۲۴ ساعت تا شروع انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي باقيمانده، حضور جامعه ورزش در اين آوردگاه سياسي و اجتماعي مي تواند بسيار تعيين كننده باشد.

با توجه به اينكه عبوري از معدود شهرداران استان مازندران و حتي كشور است كه حمايت هاي بي شائبه اش از ورزشي ها زبانزد خاص و عام شده، مي طلبد كه جامعه ورزش مركز استان نيز پاسخي درخور شأن به گوشه اي از الطافش بدهند. اطمينان داريم ورزشكاران با شور و هیجان خاص خود گام به این نبرد حساس خواهند گذاشت.

لبيك گفتن به ليست انتخاباتي و مورد حمايت شهردار ساري در واقع لبيك به خود عبوري و نهايتاً لبيك به تداوم روند رو به پيشرفت ورزش شهر ساري است. انتخاب هاي عبوري كسي نيستند جز دكتر علي اصغر يوسف نژاد و حجت الاسلام دكتر عباسعلي ابراهيمي.

در حقیقت یوسف نژاد که خود از ورزشی های قدیمی و از بنیانگذاران تیم فوتبال شهرداری در سالهاي دور مي باشد و در كنار وي، ابراهیمی نيز مورد حمایت شهردار بوده است.

سرشار از امیديم و چشم انتظار خلق حماسه ای دیگر…