لواندوفسکی و آئوبامیانگ، رقیب در آقای گلی، شبیه در گلزنی با سر و پای راست+ عکس

لواندوفسکی و آئوبامیانگ، رقیب در آقای گلی، شبیه در گلزنی با سر و پای راست+ عکس دو مهاجم لهستانی و گابنی بایرن و بورسیادورتموند در شرایطی که بر سر آقای گلی بوندس‌لیگا رقابت دارند، از چند جهت دیگر نیز در زمینه گلزنی وجه مشترک دارند.   به گزارش مازند اسپرت، روبرت لواندوفسکی و پیرامریک آئوبامیانگ […]

لواندوفسکی و آئوبامیانگ، رقیب در آقای گلی، شبیه در گلزنی با سر و پای راست+ عکس

دو مهاجم لهستانی و گابنی بایرن و بورسیادورتموند در شرایطی که بر سر آقای گلی بوندس‌لیگا رقابت دارند، از چند جهت دیگر نیز در زمینه گلزنی وجه مشترک دارند.

خبرگزاری فارس: لواندوفسکی و آئوبامیانگ، رقیب در آقای گلی، شبیه در گلزنی با سر و پای راست+ عکس

 

به گزارش مازند اسپرت، روبرت لواندوفسکی و پیرامریک آئوبامیانگ از ابتدای فصل جاری تاکنون که ۲۲ هفته از مسابقات بوندس‌لیگا سپری شده، رقابت تنگاتنگی بر سر کسب عنوان آقای گل لیگ ژرمن‌ها داشته‌اند.

لواندوفسکی تاکنون ۲۲ گل زده و در صدر جدول بهترین گلزنان قرارگرفته است. آئوبامیانگ نیز با ۲۱ گل زده  در رده دوم حاضر است.

در رده‌های سوم تا پنجم نیز توماس مولر (بایرن مونیخ)‌، چی‌چاریتو (بایرلورکوزن) و مایر (اینتراخت فرانکفورت) به ترتیب با ۱۷، ۱۳ و ۱۲ گل زده حاضر هستند.

در مورد وجوه مشترک گلزنی‌های لواندوفسکی و آئوبامیانگ چند نکته می‌توان برشمرد. از جمله اینکه پای راست این دو نسبت به پای چپ در گلزنی بسیار قوی‌تر بوده و توانسته‌اند از این طریق گلزنی کنند.

لواندوفسکی ۱۶ گل خود را برای باواریایی‌ها با پای راست زده و آئوبامیانگ نیز ۱۴ گل با شوت‌های پای راست وارد دروازه‌ حریفان کرده است.

همچنین آمار گلزنی این دو در ضربات پنالتی نیز شبیه به هم است. زیرا هر یک، ۲ گل خود را با ضربه سر زده‌اند.

از نظر زدن پنالتی و تبدیل به گل، لواندوفسکی یک گل از این طریق زده و آئوبامیانگ نیز ۳ گل از نقطه پنالتی به ثمر رسانده است.