هواداران فرانکفورت:‌ آرمین فه از اینتراخت برو! + عکس

انتشار بیانیه برای برکناری مربی هواداران فرانکفورت:‌ آرمین فه از اینتراخت برو! + عکس هواداران تیم فوتبال اینتراخت فرانکفورت موافق ادامه حضور سرمربی کنونی خود نیستند.   به گزارش مازند اسپرت، اتحادیه هواداران اینتراخت فرانکفورت در بیانیه‌ای خواستار عزل آرمین‌فه از پست سرمربیگری تیم قدیمی بوندس‌لیگا شده است. این سازمان اعلام کرد اکثریت هواداران از […]

انتشار بیانیه برای برکناری مربی

هواداران فرانکفورت:‌ آرمین فه از اینتراخت برو! + عکس

هواداران تیم فوتبال اینتراخت فرانکفورت موافق ادامه حضور سرمربی کنونی خود نیستند.

خبرگزاری فارس: هواداران فرانکفورت:‌ آرمین فه از اینتراخت برو! + عکس

 

به گزارش مازند اسپرت، اتحادیه هواداران اینتراخت فرانکفورت در بیانیه‌ای خواستار عزل آرمین‌فه از پست سرمربیگری تیم قدیمی بوندس‌لیگا شده است.

این سازمان اعلام کرد اکثریت هواداران از عملکرد کادر فنی رضایت ندارند و خواهان تغییر و تحول در کادر فنی هستند.

این بیانیه در حالی انتشار یافت که در بازی‌های اخیر فرانکفورتی‌ها، هواداران با در دست‌ داشتن یکسری بنر‌ها، مخالفت خود را با ادامه حضور مربی کنونی بیان کردند.

در آخرین مسابقه تیم فرانکفورتی یعنی جدال شنبه و منجر به تساوی بدون گل با هامبورگ ، هواداران با دردست داشتن بنری که روی آن نوشته بود«فه برو!»‌خواهان عزل این مربی شدند.

فه که از ابتدای تابستان سال جاری هدایت اینتراخت را در دست دارد، جانشین توماس شاف شد. با هدایت وی فرانکفورت بعد از ۲۲ هفته حضور در فصل جاری، ۲۲ امتیاز کسب کرده و هم اکنون در رده پرخطر پانزدهم جدول ۱۸ تیمی بوندس‌لیگا قراردارد.