یوونتوس در تورین از شکست گریخت /بایرن راه صعود را از ایتالیا آغاز کرد

یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا یوونتوس در تورین از شکست گریخت /بایرن راه صعود را از ایتالیا آغاز کرد مازند اسپرت: در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا یوونتوس در تورین در حالی که با ۲ گل نتیجه را واگذار کرده بود در نهایت به تساوی دست یافت و از شکست […]

یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

یوونتوس در تورین از شکست گریخت /بایرن راه صعود را از ایتالیا آغاز کرد

مازند اسپرت: در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا یوونتوس در تورین در حالی که با ۲ گل نتیجه را واگذار کرده بود در نهایت به تساوی دست یافت و از شکست گریخت.

خبرگزاری فارس: یوونتوس در تورین از شکست گریخت /بایرن راه صعود را از ایتالیا آغاز کرد

 

به گزارش مازند اسپرت، در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه یوونتوس در ورزشگاه شهر تورین به مصاف تیم بایرن مونیخ رفت.

این دیدار با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ خاتمه یافت.

این دیدار بر خلاف انتظار با میدان‌داری بایرن مونیخ در خانه میزبان آغاز شد و یوونتوس به ناچار چشم به ضد حملات داشت.در ادامه درصد مالکیت توپ ( ۷۱ درصد بایرن / ۲۹ درصد یوونتوس )نشان داد که بایرن برای کسب پیروزی به تورین سفر کرده است. در ادامه حملات شاگردان گواردیولا به ثمر نشست و مولر که چند بار در موقعیت گل قرار گرفته بود گل اول بازی را وارده دروازه بوفون کرد.

نیمه اول این دیدار حساس با نتیجه یک بر صفر به سود نماینده ژرمن‌ها خاتمه یافت.

با آغار نیمه دوم یووه بی محاباتر در حمله شرکت کرد و در حالی که عزم دروازه نویر را داشت روی ضد حمله غافلگیر شد و گل دوم را روی حرکت روبن دریافت کرد.

یووه که شیشه خیالات خود را در تورین شکسته می‌دید بازهم به حمله ادامه داد تا روی همکاری پوگبا و دیبالا یکی از گل‌ها را جبران کرد و در ادامه بازهم توپ‌گیری پوگبا پایه گذار گل دوم یووه شد تا تورینی‌ها با استورارو به گل تساوی برسند و شاگردان آلگری از باخت خانگی بگریزند.

گل‌ها بازی را مولر در دقیقه ۴۳ و روبن در دقیقه ۵۷ برای بایرن مونیخ و دیبالا در دقیقه ۶۳ و استورارو در دقیقه ۷۸ برای نماینده ایتالیا به ثمر رساند.

با این اوصاف بایرن در دیدار برگشت با یک تساوی بدون گل هم می‌تواند راهی مرحله بعد شود و در اصل شاگردان گواردیولا راه صعود را از ایتالیا آغاز کردند.

دیدار برگشت دو تیم در تاریخ ۱۶ مارس  یعنی ۲ هفته دیگر برگزار خواهد شد.