توپخانه خاموش توپچی‌ها در لندن/ مسی راه دروازه آرسنال را بلد بود

یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا توپخانه خاموش توپچی‌ها در لندن/ مسی راه دروازه آرسنال را بلد بود مازند اسپرت:در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا آرسنال در لندن مقابل بارسا نتیجه را با درخشش مسی واگذار کرد.   به گزارش مازند اسپرت در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان […]

یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

توپخانه خاموش توپچی‌ها در لندن/ مسی راه دروازه آرسنال را بلد بود

مازند اسپرت:در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا آرسنال در لندن مقابل بارسا نتیجه را با درخشش مسی واگذار کرد.

خبرگزاری فارس: توپخانه خاموش توپچی‌ها در لندن/ مسی راه دروازه آرسنال را بلد بود

 

به گزارش مازند اسپرت در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه آرسنال در ورزشگاه امارات به مصاف بارسا مدافع عنوان قهرمانی رفت.

این دیدار با نتیجه ۲ بر صفر به شود بارسا خاتمه یافت.

بارسا که طبق معمول با خط خمله غیر قابل مهار خود پا به میدان گذاشته بود با حضور مسی، نیمار و سوارز مانع حضور آرسنال در حمله با تمام قوا شد به شکلی مدافعان و هافبک‌های دفاعی ونگر کمتر وارد زمین کاتالان‌ها می‌شدند و در تمام طول بازی ۵ بازیکن از توپچی‌ها در زمین خودی حضور داشتند و ۵ بازیکن دیگر به حمله می‌پرداختند در نهایت این دیدار که در نیمه اول با تساوی بدون گل خاتمه یافته بود با درخشش و گلزنی مسی که راه دروازه آرسنال را طبق معمول گذشته خوب بلد بود با برتری ۲ بر صفر شاگردان انریکه خاتمه یافت.

برای بارسا مسی ۲ گل در دقایق ۷۱ و ۸۳ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

با توجه به برتری بارسا در خانه آرسنال صعود شاگردان انریکه به یک چهارم نهایی منطقی‌تر به نظر می رسد.

دیدار برگشت دو تیم در تاریخ ۱۶ مارس یعنی ۲ هفته دیگر برگزار خواهد شد.