دبیر هیئت شمشیربازی مازندران:محمدحسین عابدینی قهرمان شمشیربازی مازندران شد

دبیر هیئت شمشیربازی مازندران گفت: مسابقات شمشیربازی قهرمانی استان در ساری با قهرمانی محمدحسین عابدینی به پایان رسید.   به گزارش مازند اسپرت؛مسعود رمضانی با اشاره به سطح بالای مسابقات شمشیربازی قهرمانی استان در ساری اظهار کرد: پس از رقابت نزدیک و نفس‌گیر محمدحسین عابدینی موفق شد قهرمان اسلحه سابر مردان استان شود. وی با […]

000022265656دبیر هیئت شمشیربازی مازندران گفت: مسابقات شمشیربازی قهرمانی استان در ساری با قهرمانی محمدحسین عابدینی به پایان رسید.

 

به گزارش مازند اسپرت؛مسعود رمضانی با اشاره به سطح بالای مسابقات شمشیربازی قهرمانی استان در ساری اظهار کرد: پس از رقابت نزدیک و نفس‌گیر محمدحسین عابدینی موفق شد قهرمان اسلحه سابر مردان استان شود.

وی با بیان اینکه این مسابقات در سالن ورزشی سیدرسول حسینی ساری برگزار شد، گفت: پس از عابدینی، احمدرضا شاهمیری و میعاد عابدینی نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.

دبیر هیئت شمشیربازی مازندران افزود: نفرات برتر این مسابقات به اردوی انتخابی برای حضور تیم منتخب مازندران در قهرمانی کشور دعوت می‌شوند.

رمضانی در پایان هدف از برگزاری مسابقات مختلف در  دو بخش مردان و زنان کشف استعداد و نخبه شمشیربازی عنوان و خاطرنشان کرد: به‌زودی برای توسعه شمشیربازی در سطح استان در بین نوجوانان و جوانان تفاهم‌نامه‌ای با آموزش پرورش امضا می‌شود.