نوجوانان ایران مغلوب شاگردان سیچلو شدند

تیم والیبال نوجوانان کشورمان در بازی تدارکاتی خود امروز مقابل تیم ملی بزرگسالان قطر شکست خوردند.   به گزارش “مازنداسپرت” ، تیم ملی والیبال قطر برای حضور در هجدهمین دوره مسابقات قهرمانی مردان آسیا در تهران به سر می‌برد و با توجه به حضور زود هنگام این تیم در ایران،‌ مسئولان فدراسیون شرایط را برای […]

تیم والیبال نوجوانان کشورمان در بازی تدارکاتی خود امروز مقابل تیم ملی بزرگسالان قطر شکست خوردند.

 

به گزارش “مازنداسپرت” ، تیم ملی والیبال قطر برای حضور در هجدهمین دوره مسابقات قهرمانی مردان آسیا در تهران به سر می‌برد و با توجه به حضور زود هنگام این تیم در ایران،‌ مسئولان فدراسیون شرایط را برای انجام یک بازی دوستانه میان این تیم و تیم نوجوانان ایران فراهم کردند.

طبق هماهنگی انجام شده میان کادر فنی ۲ تیم، دیدار تدارکاتی تیم‌های نوجوانان ایران و بزرگسالان قطر امروز در آکادمی ملی المپیک و در ۳ ست برگزار شد. شاگردان وکیلی در ست‌های اول و سوم به ترتیب با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۲ مقابل این تیم مغلوب شدند. در مقابل بازیکنان تیم ملی قطر که به سرمربیگری خوآن سیچلو، مربی پیشین تیم ملی والیبال ایران در این دوره از مسابقات حاضر شده‌اند تنها در ست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ مقابل شاگردان وکیلی مغلوب شدند.

تیم والیبال نوجوانان کشورمان خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان که اواخر مرداد امسال در آرژانتین برگزار می‌شود، آماده می‌کند.

 

منبع:ورزش۳