یعقوب کریمی: مظلومی باعث جدایی ‏ام نشد

هافبک استقلال اعتقاد دارد که به خاطر به توافق نرسیدن استقلال با سپاهان بر سر صدور رضایتنامه اش یک ماه و نیم نتوانسته تمرین کند.     یعقوب کریمی به “مازنداسپرت” گفت که قربانی اختلاف دو باشگاه شده بود اما نهایت تلاشش را می‌ کند تا هر چه زودتر به بازی ها برسد. به خاطر […]

هافبک استقلال اعتقاد دارد که به خاطر به توافق نرسیدن استقلال با سپاهان بر سر صدور رضایتنامه اش یک ماه و نیم نتوانسته تمرین کند.

 

 

یعقوب کریمی به “مازنداسپرت” گفت که قربانی اختلاف دو باشگاه شده بود اما نهایت تلاشش را می‌ کند تا هر چه زودتر به بازی ها برسد.

به خاطر اختلاف دو باشگاه کارم طول کشید

اگر می‌ پرسید که چرا اینقدر صدور رضایتنامه من طول کشید، باید بگویم که دو باشگاه استقلال و سپاهان با هم به توافق نرسیده بودند و به همین دلیل کمی ماجرای من پیچیده شد اما حالا بسیار خوشحال هستم که دوباره پیراهن استقلال را برای فصل بعد به تن می‌ کنم.

یک ماه و نیم است که تمرین نکرده ام

من قربانی اختلاف بین مدیران دو باشگاه استقلال و سپاهان شدم. یک ماه و نیم است که تمرینات منظمی انجام نداده ام و قطعا من از این ماجرا ضرر کردم. اما همه بدانند که من اگر شده روزی ۳ یا ۴ نوبت تمرین می‌ کنم تا بتوانم هرچه زودتر خودم را به شروع بازی ها برسانم.

از حمایت هواداران ذوق زده شدم

از تمام طرفداران استقلال تشکر می‌ کنم که در این مدت پیگیر وضعیت من بودند. واقعا از حمایت آنها ذوق زده شده ام و تلاش می‌ کنم در طول فصل طوری عمل کنم که جواب محبت هایشان را بدهم. مطمئن باشید امسال انگیزه هایم خیلی بیشتر از سال های گذشته است.

با امین حاج محمدی دوست صمیمی هستم

در مورد خریدهای جدید استقلال باید بگویم که آقای رحمتی خرید جدید نیست چون ایشان سال ها تجربه حضور در استقلال را دارد، در مورد بقیه بازیکنان هم باید بگویم که با امین حاج محمدی چند سال در نفت هم بازی بودم و مطمئنم خرید بسیار خوبی است و در طول فصل می‌ تواند خیلی به استقلال کمک کند.

استقلال جوان شده است

تیم این فصل استقلال نسبت به سال گذشته جوان شده است و این اتفاق بسیار خوب است. در حال حاضر در استقلال هم بازیکن باتجربه وجود دارد و هم بازیکن جوان که با ترکیب آنها می‌ توانیم خیلی موفق شویم. من فکر می‌ کنم همه بچه ها امسال انگیزه دارند که نتایج سال گذشته را جبران کنیم.

مظلومی باعث جدایی من از استقلال نشد

اولین بار است که دارم این حرف را می‌ زنم. سالی که مظلومی سرمربی استقلال بود، باعث جدایی من از استقلال نشد. در آن زمان ستاره های زیادی در استقلال بازی می‌ کردند و من به صلاح فوتبالم دانستم که در آن مقطع از استقلال جدا شوم. شاید اگر آقای مظلومی در آن زمان به من اجازه نمی‌ داد که بروم، فوتبالم نابود می‌ شد. به همین دلیل نه تنها آقای مظلومی را عامل جدایی ام از استقلال نمی‌ دانم بلکه بسیار هم از ایشان ممنونم که به فوتبالم کمک کرد.

منبع:ورزش۳