محکومیت مادام‌العمر روسای فوتبال شیلی و کلمبیا

مقامات فیفا روسای فدراسیون فوتبال دو کشور شیلی و کلمبیا را مادام العمر محروم کردند.   به گزارش مازند اسپرت  کمیته اخلاق فیفا طی حکمی روسای فدراسیون فوتبال دو کشور شیلی و کلمبیا را با جریمه‌ای سنگین مواجه کرد. فیفا، این دو رئیس فدراسیون فوتبال را به خاطر دریافت رشوه و تبانی، مادام العمر از هر گونه […]

مقامات فیفا روسای فدراسیون فوتبال دو کشور شیلی و کلمبیا را مادام العمر محروم کردند.

خبرگزاری فارس: محکومیت مادام‌العمر روسای فوتبال شیلی و کلمبیا

 

به گزارش مازند اسپرت  کمیته اخلاق فیفا طی حکمی روسای فدراسیون فوتبال دو کشور شیلی و کلمبیا را با جریمه‌ای سنگین مواجه کرد.

فیفا، این دو رئیس فدراسیون فوتبال را به خاطر دریافت رشوه و تبانی، مادام العمر از هر گونه فعالیت ورزشی منع کرد. تلاش کمیته اخلاق این است که تا پیش از برگزاری انتخابات سراسری تمامی مصادیق فساد در زمان بلاتر را مشخص کند.

در بیانیه کمیته اخلاق فیفا آمده است: رئیس فدراسیون فوتبال کلمبیا در دوران سپ بلاتر، عضو کمیته اجرایی فیفا بود. او در دوران فعالیت خود در فیفا رشوه دریافت کرده است و اتهامات اثبات شده دیگری هم درباره او وجود دارد و به همین خاطر برای همیشه از هر گونه فعالیت ورزشی منع می‌شود.

درباره سرخیو گادوی، رئیس فدراسیون فوتبال شیلی نیز آمده است: وی رشوه دریافت کرده است و برای همیشه از هر گونه فعالیت ورزشی محروم خواهد شد./فارس