هفته هفتم از سری مسابقات لیگ دسته یک جوانان کشور برگزار شد + عکس

در این هفته از مسابقات تیم بهارنارنج بابل میزبان صبا،دانش فریدونکنار میزبان پدیده ساری،تیم های استعداد برتر و عالی حرفه ای مشهد به مصاف هم رفتند و پارس خلیج خودرو قرچک با استراحت روبرو بود. به گزارش مازند اسپرت از شهرستان بابل؛ بهارنارنج بابل درحالی به مصاف این تیم صاحب نام فوتبال کشور رفت که […]

در این هفته از مسابقات تیم بهارنارنج بابل میزبان صبا،دانش فریدونکنار میزبان پدیده ساری،تیم های استعداد برتر و عالی حرفه ای مشهد به مصاف هم رفتند و پارس خلیج خودرو قرچک با استراحت روبرو بود.

به گزارش مازند اسپرت از شهرستان بابل؛ بهارنارنج بابل درحالی به مصاف این تیم صاحب نام فوتبال کشور رفت که بازی رفت را با نتیجه ۲ بر صفر به حریف خود واگذار کرد.
در این بازی شاگردان مهدی غلام نیا بازیرا هجومی آغاز کردند تا اینکه در دقیقه ۳۵ بازی با سانتر سید سهیل حسینی و ضربه احسان پورابراهیم به گل اول دست یافتند و نیمه اول بازی با همین نتیجه به پایان رسید.
در نیمه دوم بازیکنان بهارنارنج بازی را بهتر آغاز کردند اما طی یک ضد حمله توسط بازیکنان صبا و موقعیت تک به تک با دروازه بان بهارنارنج باعث شد تا با خطا این دروازه بان تیم حریف صاحب پنالتی شود اما در ادامه پنالتی آنها را پورسلاخ مهار کرد تا بازی با همین نتیجه ادامه داشته باشد اما در ادامه بازی بعد از چند حمله توسط بازیکنان صبا سرانجام به گل تساوی بازی دست یافتند اما در ادامه بازی در دقیقه ۸۰ بازی بازیکنان صبا خطایی را بر روی بازیکن بهارنارنج مرتکب شد و در ادامه با ارسال این توپ توسط ابوالفضل آهنگر و ضربه سر سید سهیل حسینی بابلی ها به گل برتری دست یافتند تا بازی با نتیجه ۲ بر ۱ به سود بهارنارنج به پایان برسد.
در دیگر بازی این هفته دو تیم مازندرانی دانش فریدونکنار و پدیده ساری به میزبانی تیم فریدونکناری به مصاف هم رفتند که در پایان تیم دانش با نتیجه ۱ بر ۰ از سد حریف خود عبور کرد.
و اما در دیگر بازی این هفته از مسابقات تیم استعدادبرتر مشهد به مصاف همشهری خود عالی حرفه ای رفت که در پایان موفق به شکیت ۲ بر ۱ این تیم شد.
در پایان هفته هفتم این مسابقات تیم استعدادبرتر مشهد با ۱۲ امتیاز، بهارنارنج بابل با ۱۰ امتیاز، صباقم با ۱۰ امتیاز، دانش فریدونکنار با ۱۰ امتیاز، پدیده ساری و عالی حرفه ای مشهد با ۸ امتیاز، و پارس خلیج خودرو قرچک با ۳ امتیاز در رده های اول تا هفتم این گروه قرار دارند.

 

photo 2016 02 18 13 15 43