هفته دهم لیگ تنیس روی میز پیروزی تیم‌های دانشگاه آزاد و رعد در روز پایانی

هفته دهم و پایانی مرحله مقدماتی لیگ برتر تنیس ‌روی میز باشگاه‌های کشور امروز در تهران و آبادان برگزار شد.   به گزارش مازند اسپرت به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز، امروز هفته پایانی مرحله مقدماتی لیگ برتر باشگاه‌های کشور در تهران و آبادان برگزار شد و یک دیدار نیز بدلیل عدم حضور […]

هفته دهم و پایانی مرحله مقدماتی لیگ برتر تنیس ‌روی میز باشگاه‌های کشور امروز در تهران و آبادان برگزار شد.

خبرگزاری فارس: پیروزی تیم‌های دانشگاه آزاد و رعد در روز پایانی

 

به گزارش مازند اسپرت به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز، امروز هفته پایانی مرحله مقدماتی لیگ برتر باشگاه‌های کشور در تهران و آبادان برگزار شد و یک دیدار نیز بدلیل عدم حضور شهرداری مقابل پتروشیمی بندرامام انجام نشد تا پرونده مرحله مقدماتی این مسابقات بسته شود.

در تهران رعد دانشگاه پدافندهوایی خاتم الانبیاء ۶ بر ۲ مقابل آینده سازان به برتری دست یافتند . در این دیدار متین لطف الله نسبی از آینده سازان هر دو برد تیمش را بدست آورد .

در آبادان دانشگاه آزاد اسلامی نیز با همین نتیجه با پیروزی مقابل نفت رده دوم جدول را بدست آورد . در این مسابقات پوده و حسینی دو پیروزی نفتی ها را برای تیم شان به ارمغان آوردند .

در ماهشهر نیز قرار بود تیم های شهرداری تبریز و پتروشیمی بندرامام به میدان بروند که بدلیل عدم حضور تیم شهرداری نتیجه ۶ بر صفر بسود پتروشیمی ثبت شد .

در پایان مرحله مقدماتی این رقابت‌ها رده‌بندی چهار تیم مرحله پلی‌اف مشخص شدند که طی آن پتروشیمی بندرامام به مصاف شهرداری تبریز می رود و تیم های تهرانی رعد و دانشگاه آزاد با هم مبارزه می کنند . مرحله پلی اف لیگ برتر قرار است اردیبهشت ماه سال آینده پس از مسابقات کسب سهمیه المپیک برگزار شود .     

رده بندی نهایی مرحله مقدماتی : ۱- پتروشیمی بندرامام ۲۸ امتیاز ۲- دانشگاه آزاد اسلامی ۱۹ امتیاز ۳- رعد دانشگاه پدافند هوایی ۱۸ امتیاز ۴- شهرداری تبریز ۱۴ امتیاز ۵- نفت آبادان ۴ امتیاز ۶- آینده سازان ۴ امتیاز

ریز نتایج مسابقات هفته پایانی :

رعد دانشگاه پدافند هوایی ۶ … آینده سازان ۲

دونفره :

عالمیان و خطیون ۳ … بهرامی و عباسی ۱

انفرادی :

پوریا عمرانی ۳ … امیرحسین صدیق صفر

نعیم نوبخت صفر … متین لطف الله نسبی ۳

نوشاد عالمیان ۳ … مهدی دارستانی صفر

آرمان حاجی ئی ۳ … امید بهرامی صفر

محسن خطیون ۳ … امیررضا عباسی ۲

پوریا عمرانی ۲ … متین لطف الله نسبی ۳

نعیم نوبخت ۳ … امیرحسین صدیق ۱

دانشگاه آزاد اسلامی ۶ … نفت آبادان ۲

دونفره :

میرالماسی و لطف الله نسبی ۳ … پوده و کبیری صفر

انفرادی :

محمدرضا اخلاق پسند ۳ … سجاد حسینی صفر

محمد فرقدانی ۳ … امیر اسدی صفر

میدیا لطف الله نسبی ۳ … اکبر بهمنی ۱

بهنام رحمت پناه ۳ … دانیال کبیری ۱

امین میرالماسی ۱ … مهرشاد پوده ۳

محمد فرقدانی صفر … سجاد حسینی ۳

محمدرضا اخلاق پسند ۳ … امیر اسدی صفر

/فارس