بسکتبال باشگاه‌های غرب آسیا – اردن سومین بازیکن خارجی و کاپیتان دانشگاه آزاد به اردن رسیدند

سومین بازیکن خارجی تیم بسکتبال دانشگاه آزاد و جواد داوری به جمع بازیکنان این تیم در اردن پیوستند.   به گزارش مازند اسپرت تیم بسکتبال دانشگاه آزاد امروز در نخستین مسابقه خود در مسابقات بسکتبال غرب آسیا امروز ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه به وقت ایران به مصاف ارتدکسی اردن می‌رود. جواد داوری، کاپیتان تیم دانشگاه […]

سومین بازیکن خارجی تیم بسکتبال دانشگاه آزاد و جواد داوری به جمع بازیکنان این تیم در اردن پیوستند.

خبرگزاری فارس: سومین بازیکن خارجی و کاپیتان دانشگاه آزاد به اردن رسیدند

 

به گزارش مازند اسپرت تیم بسکتبال دانشگاه آزاد امروز در نخستین مسابقه خود در مسابقات بسکتبال غرب آسیا امروز ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه به وقت ایران به مصاف ارتدکسی اردن می‌رود.

جواد داوری، کاپیتان تیم دانشگاه آزاد که به دلیل تاخیر در صدور ویزا نتوانسته بود همراه تیم راهی اردن شود، صبح امروز به این کشور رسید.

خبر دیگر از دانشگاه آزاد اینکه برایان راش، بازیکن آمریکایی و پست یک و دو شب گذشته به کاروان این تیم در اردن اضافه شد و به احتمال زیاد امروز بازی می‌کند. مک دونالد و تونی ویدن دیگر یاران خارجی دانشگاه آزاد هستند.

اما حضور صمد نیکخواه بهرامی در این رقابت در ترکیب دانشگاه آزاد بسیار بعید به نظر می‌رسد. این بازیکن در لیگ چین حضور دارد و در صورتی که تیمش هر سه بازی پلی آف را واگذار کند روز اول اسفند پایان همکاری‌اش با چینی‌ها خواهد بود که با این شرایط بعید به نظر می‌رسد بتواند دانشگاه آزاد را همراه کند.

مسابقات غرب آیا از امروز آغاز و سوم اسنفدماه به پایان می‌رسد. پتروشیمی دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها است./فارس