امیدوارم ملی پوشان در گرجستان نتیجه بگیرند منصوری: عملکرد جودوکاران در انتخابی تیم ملی قابل قبول بود

سرمربی تیم جوانان و امید جودو گفت: عملکرد جودوکاران در انتخابی تیم ملی رضایت بخش بود و امیدوارم که این روند در مسابقات گرندپریکس گرجستان ادامه داشته باشد.   به گزارش مازند اسپرت انتخابی تیم ملی جودو برای حضور در مسابقات گرندپریکس گرجستان و مسابقات آسیایی ازبکستان در حالی امروز به میزبانی سالن شهید افراسیابی تهران پیگیری […]

سرمربی تیم جوانان و امید جودو گفت: عملکرد جودوکاران در انتخابی تیم ملی رضایت بخش بود و امیدوارم که این روند در مسابقات گرندپریکس گرجستان ادامه داشته باشد.

خبرگزاری فارس: منصوری: عملکرد جودوکاران در انتخابی تیم ملی قابل قبول بود

 

به گزارش مازند اسپرت انتخابی تیم ملی جودو برای حضور در مسابقات گرندپریکس گرجستان و مسابقات آسیایی ازبکستان در حالی امروز به میزبانی سالن شهید افراسیابی تهران پیگیری و در پایان اسامی نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی مشخص شد.

محمد منصوری  در پایان انتخابی تیم ملی جودو، اظهار داشت: ترکیبی از جودوکاران جوان، امید و بزرگسالان در انتخابی‌ها روز گذشته( سه شنبه)حضور پیدا کردند که ما در بخش جوانان و امید ۲۰ نفر و در بخش بزرگسالان ۱۱ نفر را به انتخابی دعوت کرده بودیم. در پایان ۹ نفر از جوانان و امید و ۵ نفر در بخش بزرگسالان به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

وی در ادامه افزود: اردوی تیم جوانان و امید در مجموع سه هفته برگزار شد که ما در این اردوها مجموعا روی هوازی و بدنسازی نفرات حاضر در اردوها کار کردیم. یک مقدار هم در فرصت کمی که داشتیم روی مسائل تاکتیکی کار کردیم. در پایان شاهد بودیم که خجسته در بخش جوانان و امید؛ توانست محمد بریمانلو را در رده بزرگسالان شکست دهد.

سرمربی تیم ملی جوانان و امید در ادامه عنوان کرد: انتخابی تیم ملی برگزار شد و شاهد بودیم که عملکرد نفرات شرکت کننده در انتخابی قابل قبول است. دکتر نجفی‌پور به عنوان روانشناس تیم ملی واقعا به ما کمک بزرگی را کرده است و توصیه های او به ملی‌پوشان واقعا تاثیرگذار بود. 

وی در پایان صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و ملی پوشان در رقابت‌های گرند پریکس گرجستان نتایج قابل قبولی را کسب کنند. در وزن ۸۱- و ۱۰۰- کیلوگرم در مسابقات کسب سهمیه المپیک حضور دارند و به همین دلیل به غیر از محجوب و ملایی در این دو وزن یک نفر به عنوان نفر دوم انتخاب خواهند شد./فارس