فرهادی‌زاد سرپرست دبیری فدراسیون ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا شد

طی حکمی از سوی فاطمه هاشمی، رئیس فدراسیون ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا، مهین فرهادی‌زاد به عنوان سرپرست حوزه دبیری این فدراسیون منصوب شد.   به گزارش مازند اسپرت طی مراسمی که در فدراسیون ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا برگزار شد، مهین فرهادی‌زاد به عنوان سرپرست حوزه دبیری فدراسیون معرفی شد. فرهادی‌زاد از افراد باسابقه […]

طی حکمی از سوی فاطمه هاشمی، رئیس فدراسیون ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا، مهین فرهادی‌زاد به عنوان سرپرست حوزه دبیری این فدراسیون منصوب شد.

خبرگزاری فارس: فرهادی‌زاد سرپرست دبیری فدراسیون ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا شد

 

به گزارش مازند اسپرت طی مراسمی که در فدراسیون ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا برگزار شد، مهین فرهادی‌زاد به عنوان سرپرست حوزه دبیری فدراسیون معرفی شد.

فرهادی‌زاد از افراد باسابقه و فعال در حوزه ورزش کشور به خصوص در بخش ورزش بانوان بوده که در گذشته به عنوان نایب رئیس بانوان در فدراسیون‌های قایقرانی و تیراندازی سال‌ها فعالیت کرده است. همچنین مدیر کلی تربیت بدنی دختران وزارت آموزش و پرورش و عضویت اجرایی کمیته ملی المپیک را برای دو دوره در در کارنامه خود دارد.

در مراسم معارفه فرهادی‌زاد، طاهره طاهریان قائم مقام فدراسیون ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا، لیلا محمدیان، نایب رئیس فدراسیون، فریبا محمدیان، رئیس فدراسیون اسکیت، سید باقر فاطمی نسب و جمع دیگری از مسئولان حضور داشتند./فارس