تور جهانی والیبال ساحلی – کیش شوشتری زاده: به خودباوری رسیدیم و ترکیه را شکست دادیم

بازیکن تیم والیبال ساحلی ایران گفت: خودباوری و حمایت تماشاگران دلیل اصلی پیروزی برابر ترکیه بود.   به گزارش مازند اسپرت امیر شوشتری زاده، بازیکن تیم والیبال ساحلی ایران پس از پیروزی مقابل ترکیه اظهار داشت: در این مسابقه کمی نوسان داشتیم که دلیل آن نداشتن تجربه کافی بود. این غیر طبیعی نیست.  وی افزود: ما قبلاً […]

بازیکن تیم والیبال ساحلی ایران گفت: خودباوری و حمایت تماشاگران دلیل اصلی پیروزی برابر ترکیه بود.

خبرگزاری فارس: شوشتری زاده: به خودباوری رسیدیم و ترکیه را شکست دادیم

 

به گزارش مازند اسپرت امیر شوشتری زاده، بازیکن تیم والیبال ساحلی ایران پس از پیروزی مقابل ترکیه اظهار داشت: در این مسابقه کمی نوسان داشتیم که دلیل آن نداشتن تجربه کافی بود. این غیر طبیعی نیست. 

وی افزود: ما قبلاً با تیم ترکیه آشنا بودیم و می دانستیم نقاط ضعف و قوت خاصی دارند. خوشبختانه بعد از چند امتیاز در شروع مسابقه به شناخت بهتری از آن ها رسیدیم.

والیبالیست ساحلی ایران با قدردانی از حمایت های تماشاگران گفت: قطعاً تماشاگران هم در این پیروزی بی تاثیر نبودند. به نظر من جذابیت هر ورزشی به تماشاگرانش است. به ویژه اینکه اینقدر پرشور تیم های ایران را تشویق می کنند و حال و هوای خاصی به فضا می دهند. 

شوشتری زاده در پایان گفت: ما به طور مستقل در این مسابقات شرکت کردیم البته شرکت قطعات فرانتک هم یاور ما برای حضور در این رقابت ها بودند اما کیودای سرمربی تیم ملی ساحلی ایران فقط با سه تیم کار می کند و ما با او تمرین نداشتیم./فارس