۱۰ حقیقت در خصوص شکست ناپذیری بارسلونا

بازیکنان بارسلونا آبی اناری ها به رکورد ۲۹ بازی بدون شکست رسیده اند و نام خود را در تاریخ جاودانه کردند. به گزارش مازند اسپرت بارسلونای لوئیس انریکه همچنان یکه تازی می کند و پس از تساوی مقابل والنسیا در دیدار برگشت نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا به رکورد ۲۹ بازی بدون شکست رسید. رکوردی که با […]

بازیکنان بارسلونا

بازیکنان بارسلونا

آبی اناری ها به رکورد ۲۹ بازی بدون شکست رسیده اند و نام خود را در تاریخ جاودانه کردند.

به گزارش مازند اسپرت بارسلونای لوئیس انریکه همچنان یکه تازی می کند و پس از تساوی مقابل والنسیا در دیدار برگشت نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا به رکورد ۲۹ بازی بدون شکست رسید. رکوردی که با ۲۸ بازی بدون شکست در اختیار پپ گواردیولا در فصل ۲۰۱۰/۱۱ بود.

حالا بارسلونا برای ششمین بار در هشت سال گذشته به فینال جام حذفی اسپانیا رسیده است و در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا هم باید در مقابل شاگردان آرسن ونگر صف آرایی کند.

بازیکنان بارسلونا

در ادامه به حقایقی در مورد ۲۹ بازی بدون شکست بارسلونا می پردازیم.

۱- با تساوی مقابل والنسیا، بارسلونا با ۲۳ پیروزی و ۶ تساوی به رکورد ۲۹ بازی بدون شکست رسید.

۲- آبی اناری های در این تعداد بازی ۸۷ گل به ثمر رساندند و ۱۵ گل دریافت کردند.

۳- انریکه از ۲۸ بازیکن در این تعداد بازی استفاده کرده است و لوییز سوارز با ۲۰۷۰ دقیقه در این زمینه رکورد دار است.

۴- در ۲۹ بازی بدون شکست بارسلونا، سوارز ۳۰ گل به ثمر رسانده است. مسی با ۱۸ گل و نیمار با ۱۶ گل در رده های بعدی قرار دارند.

۵- نیمار با ۱۶ پاس گل بهترین پاسور بارسلونا است.

بازیکنان بارسلونا

۶- کلودیو براوو، تر اشتگن و ماسیپ سه دروازه بانی هستند که در این ۲۹ بازی مورد استفاده قرار گرفته اند. این در حالی است که براوو ۸ گل و تراشتکن ۷ گل دریافت کرده است.

۷- در این ۲۹ بازی انریکه از ۵ بازیکن بارسلونا B  استفاده کرده است. سرجی سامپر با ۳۲۴ دقیقه بیشترین حضور در ترکیب بارسا را داشته است. گامبوا با ۲۰۸ دقیقه، کاپتوم با ۱۳۷ دقیقه، آیتور کانتالاپیدرا با ۱۱۶ دقیقه و کامارا با ۳۳ دقیقه در رده های بعدی قرار دارند.

۸- آبی اناری ها تنها در دو بازی در بین این ۲۹ بازی موفق به گلزنی نشدند. مصاف با اسپانیول در لالیگا و مصاف با ویلانوونسه در جام حذفی اسپانیا.

۹- بهترین پیروزی بارسلونا، پیروزی ۷ بر صفر مقابل والنسیا در دیدار رفت نیمه نهایی کوپا دل ری به دست آمد.

۱۰- ۱۶ پیروزی و یک تساوی در دیدارهای خانگی و ۷ پیروزی و ۵ تساوی در دیدارهای خارج از خانه در طول این ۲۹ بازی برای بارسلونا به دست آمده است.

بازیکنان بارسلونا