مرحله پلی اف لیگ دسته اول والیبال کشور/ کاله جوان هم به جمع ۸ تیم برتر صعود کرد

تیم والیبال کاله جوان مازندران  با برتری ۳ بر یک  برابر لاستیک بارز کرمان به جمع ۸ تیم برتر لیگ دسته یک والیبال کشور صعود کرد.  به گزارش مازند اسپرت؛دیدارهای سوم مرحله نخست پلی آف مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های دسته یک مردان یادواره ۲۰۰ شهید والیبالیست  امروز چهارشنبه ۲۱ بهمن ماه  با برگزاري چهار […]

0022تیم والیبال کاله جوان مازندران  با برتری ۳ بر یک  برابر لاستیک بارز کرمان به جمع ۸ تیم برتر لیگ دسته یک والیبال کشور صعود کرد.

 به گزارش مازند اسپرت؛دیدارهای سوم مرحله نخست پلی آف مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های دسته یک مردان یادواره ۲۰۰ شهید والیبالیست  امروز چهارشنبه ۲۱ بهمن ماه  با برگزاري چهار دیدار در شهرهای مختلف  پیگیری شد كه در یکی از حساس ترین ومهمترین این بازی ها  در محمودآباد تيم کاله  جوان مازندران میزبان لاستیک بارز کرمان بود.
تیم کاله جوان در دیدار رفت خود  در محمودآباد موفق شد سه بر صفر نماینده کرمان رو از پیش رو بردارد اما  در کرمان تیم لاستیک بارز با تمام قوا برابر کاله ایستاد تا با استفاده از امتیاز میزبانی امیدش برای صعود از دست ندهد  تا اینکه جدال دو تیم به دیدار سوم در محمودآباد کشیده شد.
دو تیم در این مرحله  سه سفر طولانی در مسیر محمودآباد  به کرمان  و بلعکس داشته اند. بنابر این فرصت لازم برای ریکاوری و تمرین بیشتر نداشته اند و به یقین تیمی که از بازیکنان با تجربه تر استفاده میکرد، جواز صعود به جمع هشت تیم برتر را بدست  می آورد.
 اسماعبل صباغ   به عنوان ناظر اين ديدار و حمید راهجردیان و محمد رضا کاویانی  به ترتيب به عنوان داوران اول و دوم امر قضاوت اين ديدار را بر عهده داشتند.
اين بازی كه از ساعت ۱۶ در سالن توکلی شهرستان محودآباد آغاز شد در نهایت با نتيجه ۳ بر یک به سود تيم  کاله جوان مازندران  پایان یافت.
تيم کاله جوان مازندران  پس از برتری ست  اول با نتیجه (۲۵-۱۷)،ست دوم را (۲۵-۲۰) به حریف واگذار کرد تا جدال دو تیم در ست های بعدی حساس و دیدنی شود. اما شاگردان احمد فتاح با استفاده  از امتیاز میزبانی و تشویق هواداران خود و نیز تجربه ، با نتایج (۲۵-۱۳) و (۲۵-۲۱)  در ست های بعدی به برتری دست یافتند  و در مجموع سه بازی این تیم کاله باشد با برتری ۲ بر یک جواز حضور در جمع هشت تیم را بدست آورد.
شاگردان احمد فتاح در مرحله دوم پلی آف لیگ دسته اول والیبال کشور  ساعت ۱۶ (یکشنبه ۲۵ بهمن ماه) در دیدار نخست خود  در محمودآباد میزبان رعد پدافند اصفهان خواهد بود.