تیم‌های حاضر در جام واگنر مشخص شدند/ جای ایران خالی!

مسئولان فدراسیون والیبال لهستان تیم‌های حاضر جام واگنر را مشخص کردند.   به گزارش مازند اسپرت  مسئولان فدراسیون والیبال لهستان اسامی تیم‌های حاضر در چهاردهمین دوره مسابقات جام «هوبرت جرزی واگنر» را اعلام کردند. این رقابت‌ها از سال ۲۰۰۳ هر ساله برای گرامیداشت هوبرت جرزی واگنر (Hubert Jerzy Wagner) معروف به جام واگنر از سوی بنیاد هوبرت […]

مسئولان فدراسیون والیبال لهستان تیم‌های حاضر جام واگنر را مشخص کردند.

خبرگزاری فارس: تیم‌های حاضر در جام واگنر مشخص شدند/ جای ایران خالی!

 

به گزارش مازند اسپرت  مسئولان فدراسیون والیبال لهستان اسامی تیم‌های حاضر در چهاردهمین دوره مسابقات جام «هوبرت جرزی واگنر» را اعلام کردند.

این رقابت‌ها از سال ۲۰۰۳ هر ساله برای گرامیداشت هوبرت جرزی واگنر (Hubert Jerzy Wagner) معروف به جام واگنر از سوی بنیاد هوبرت واگنر در لهستان برگزار می‌شود و تیم‌های برتر جهان از سوی این بنیاد برای حضور در مسابقات دعوت می‌شوند. تیم‌های بلغارستان، صربستان و چین به همراه لهستان از جمله تیم‌هایی هستند که قرار است در این دوره از رقابت‌ها حضور پیدا کنند؛ همچنین بلژیک هم یک گزینه جایگزین برای لهستانی‌ها است.

در سال ۲۰۱۲ تیم ایران نخستین حضور خود در این رقابت‌ها را تجربه کرد و در جایگاه چهارم قرار گرفت. در آن سال تیم‌های لهستان، آلمان و آرژانتین مقام های اول تا سوم را به دست آوردند. تیم ملی والیبال ایران در دوره گذشته هم برای دومین بار به این رقابت‌ها دعوت شد و در سه بازی خود مقابل تیم‌های فرانسه، ژاپن و لهستان باخت و بازهم چهارم شد.

لهستان به عنوان میزبان در ۱۳ دوره گذشته این رقابت‌ها شرکت داشته است و در ۶ دوره مدال طلا و عنوان قهرمانی را به دست آورده است. این تیم پنج مدال نقره و دو نشان برنز این رقابت‌ها را نیز دارد و در ۱۳ دوره گذشته بر روی سکو رفته است.

این مسابقات برای لهستانی‌ها یک بازی‌های تدارکاتی محسوب می‌شود تا خود را برای حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک در ژاپن آماده کنند./فارس