وقتی عنان‌کار از دست رئیس خارج می‌شود حاشیه‌ای در فدراسیون تنیس روی میز به نام دبیر!

فدراسیون جدید تنیس روی میز که پس از انتخابات دنبال روزهای خوب را برای این رشته بود، کم کم وارد حاشیه شده است.   به گزارش مازند اسپرت فدراسیون تنیس روی حدود ۵ سال در حاشیه وجود داشت و پیشکسوتان تنیس روی میز، بازیکنان و مربیان زیادی نسبت به مدیران این فدراسیون گلایه داشتند، اما پس از […]

فدراسیون جدید تنیس روی میز که پس از انتخابات دنبال روزهای خوب را برای این رشته بود، کم کم وارد حاشیه شده است.

خبرگزاری فارس: حاشیه‌ای در فدراسیون تنیس روی میز به نام دبیر!

 

به گزارش مازند اسپرت فدراسیون تنیس روی حدود ۵ سال در حاشیه وجود داشت و پیشکسوتان تنیس روی میز، بازیکنان و مربیان زیادی نسبت به مدیران این فدراسیون گلایه داشتند، اما پس از برگزاری انتخابات و آمدن مهرداد قارداشی به عنوان رئیس خیلی‌ها این موضوع را بازگشت آرامش به فدراسیون می‌دانستند و از این انتخاب ابراز رضایت و خوشحالی می‌کردند، اما از همان ابتدا که محمود نظری به عنوان دبیر فدراسیون انتخاب شد.

این پیش‌بینی می‌شد که فدراسیون دچار چالشی شود که شاید برای مهرداد علیقارداشی که شخصیت آرام و دور از حاشیه‌ای دارد، خوب نباشد و حالا این اتفاق افتاده است.

شنیده‌هایی از میان اهلی تنیس روی میز می‌شود که برخی به علیقارداشی گفته بودند که در صورت انتخاب از محمود نظری برای دور ماندن از حواشی در فدراسیون استفاده نکند، اما در عمل این اتفاق نیفتاد. و نظری به عنوان اجرایی‌ترین فرد در فدراسیون مشغول به کار شد.

نظری که در ابتدای دوران ریاست زارع در دوره گذشته در فدراسیون مشغول به کار بود، اما با اختلاف سلیقه‌ای که داشت، ادامه نداد و پس از آن انتقادهای تندی را به رئیس فدراسیون داشت و همین انتقادهای تند باعث برکناری‌اش از ریاست هیات هرمزگان شد.

حالا پس از گذشت حدود دو ماه حواشی در فدراسیون تنیس روی میز آغاز شده و نخستین مورد آن نیز استعفای مسئول طرح هوپس فدراسیون یعنی مهدی تکابی بود که علت این کار را تک روی در تصمیم گیری‌ها و اعتقاد نداشتن دبیر فدراسیون به کار گروهی اعلام کرده است.

نظری در انتقادهای خود به زارع‌پور، رئیس فدراسیون قبلی بارها این مسئله را عنوان کرده بود که او اعتقادی به کار گروهی ندارد و در همه چیز دخالت می‌کند و تنها تصمیم می‌گیرد، این در حالی است که خودش به عنوان دبیر فدراسیون تک روی را آغاز کرده است!

به هر حال در آستانه مسابقات جهانی و انتخابی المپیک مهمترین مسئله برای فدراسیون تنیس روی میز آرامش است که نیاز است در وهله اول خود مسئولان فدراسیون نباید باعث برهم خوردن آن شوند./فارس