رئیس هیأت دوچرخه سواری گیلان گفت‌: پیست رشت سرپوشیده نیست و با وضعیت فعلی آن را افتتاح نکنند، بهتر است.

رئیس هیأت دوچرخه سواری گیلان گفت‌: پیست رشت سرپوشیده نیست و با وضعیت فعلی آن را افتتاح نکنند، بهتر است.   به گزارش مازند اسپرت ایمان دلیل حیرتی  در مورد وضعیت دوچرخه سواری استان گیلان اظهار داشت: کار پیش می‌رود، اما کند است.مشکلات مالی گریبانگیر است و در بحث اسپانسر هم مشکل داریم و بخش خصوصی حمایت […]

رئیس هیأت دوچرخه سواری گیلان گفت‌: پیست رشت سرپوشیده نیست و با وضعیت فعلی آن را افتتاح نکنند، بهتر است.

خبرگزاری فارس: پیست رشت را با وضعیت فعلی افتتاح نکنند، بهتر است/ مشکل مالی داریم و اسپانسر نمی‌آید

 

به گزارش مازند اسپرت ایمان دلیل حیرتی  در مورد وضعیت دوچرخه سواری استان گیلان اظهار داشت: کار پیش می‌رود، اما کند است.مشکلات مالی گریبانگیر است و در بحث اسپانسر هم مشکل داریم و بخش خصوصی حمایت نمی‌کند. کمک‌ها به صورت محدود تخصیص داده می‌شود و با این وجود در میان ۴۶ هیات استان رتبه ۴۶ را کسب کردیم.

وی ادامه داد: بیشتر کار ما روی استعدادیابی و بخش‌های پایه است و در این بخش برنامه داریم، اما خوشبختانه حقی در مسابقات قهرمانی آسیا هم مدال برنز کسب کرد و در بعد قهرمانی هم استان موفق بود.

رئیس هیات دوچرخه سواری گیلان با اشاره به ناتمام ماندن پیست دوچرخه سواری رشت، عنوان کرد: در حالی که پیست رشت از ۴ شهر دیگر اهواز، مشهد، تبریز و کرمان زودتر کلنگ احداثش خورده بود، امام آنها ساخته شدند و برای ما هنوز تکمیل نشده است. سال ۸۷ کار ساخت آغاز شده بود هنوز ۸ درصد دیگر برای تکمیل آن باقی مانده است.

دلیل حیرتی با اشاره به بارندگی زیاد در رشت، گفت: نمی‌دانیم چه فکری پشت ساخت پیست بوده است. در ۴ شهر دیگر پیست را سرپوشیده ساخته‌اند، اما اینجا که بارندگی زیاد است، سرپوشیده نیست. بهترین روکش را هم بزنند، کمتر از یک سال دوام می‌آورد،چون باران خرابش می‌کند.

وی گفت: در حال حاضر هیچ فعالیتی در آن انجام نمی‌شود و باید فکر اساسی برای این پیست شود و بهترین راه آن نیز مسقف کردن است. اگر این اتفاق نیفتد، افتتاح نکنند، بهتر است./فارس