جلسه هماهنگی باشگاه‌ها برای آغاز پلی‌آف لیگ برتر فردا برگزار می‌شود

جلسه هماهنگی برای تعیین تاریخ مرحله پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال روز سه شنبه ۲۰ اسفند برگزار می‌شود.   به گزارش مازند اسپرت و به نقل از سایت فدراسیون بسکتبال، پیش از این قرار بود روز جمعه۷ اسفند تاریخ شروع مرحله پلی‌آف لیگ برتر باشد که به دلیل تقارن با برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و همچنین خبرگان […]

جلسه هماهنگی برای تعیین تاریخ مرحله پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال روز سه شنبه ۲۰ اسفند برگزار می‌شود.

خبرگزاری فارس: جلسه هماهنگی باشگاه‌ها برای آغاز پلی‌آف لیگ برتر فردا برگزار می‌شود

 

به گزارش مازند اسپرت و به نقل از سایت فدراسیون بسکتبال، پیش از این قرار بود روز جمعه۷ اسفند تاریخ شروع مرحله پلی‌آف لیگ برتر باشد که به دلیل تقارن با برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و همچنین خبرگان رهبری این تاریخ تغییر کرده و به همین منظور جلسه ای روز سه شنبه ۲۰ بهمن ساعت ۱۵ در محل فدراسیون تشکیل می‌شود .

متن درخواست کمیته مسابقات به شرح زیر است:

مدیرعامل محترم باشگاه فرهنگی ورزشی (پتروشیمی بندرامام- شهرداری گرگان-دانشگاه آزاد اسلامی- ثامن مشهد- پالایش نفت آبادان- نیروی زمینی- شیمیدر تهران- شهرداری تبریز-شهرداری اراک)

با سلام احتراما، به آگاهی می‌رساند براساس برنامه تنظیم شده از سوی کمیته مسابقات، مقرر شد مرحله پلی آف رقابت‌های لیگ برتر از روز جمعه ۷ اسفند آغاز شود که این روز مصادف با روز انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی است. با توجه به حضور هر چه با شکوهتر اقشار مختلف مردم بوِیژه ورزشکاران که باید در صف اول انتخابات قرار داشته باشند و تقارن تاریخ تعیین شده با این روز پراهمیت، لذا فدراسیون در نظر دارد جهت تصمیم گیری در این خصوص و همچنین اتخاذ تصمیم در مورد مسابقات رده بندی تیم‌های پنجم تا هشتم، جلسه ای در روز سه شنبه ۲۰ اسفند با حضور سرپرستان و سرمربیان باشگاه‌های شرکت کننده در مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور برگزار نماید.

خواهشمند است ترتیبی اتخاذ فرمائید تا سرپرست و سرمربی و یا یک نماینده تام الاختیار آن باشگاه راس ساعت ۱۵ روز سه شنبه ۲۰ بهمن در جلسه مذکور که در محل فدراسیون بسکتبال برگزار خواهد شد، حضور بهم رسانند. زیرا که تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه لازم الاجرا است./فارس