رقابت ۸ نماینده مازندران در لیگ های فوتبال کشور از فردا/ شش نماینده امیدوار و دو نماینده ناکام + جدول

هشت نماینده از استان مازندران از فردا در رقابت های فوتبال باشگاه های کشور به میدان خواهند رفت.   به گزارش مازند اسپرت؛رقابت های لیگ های فوتبال باشگاهی در کشور در لیگ دسته یک ، دو و سه فوتبال کشور از فردا در شهرهای مختلف کشور پیگیری خواهد شد که در این هفته از رقابت […]

4هشت نماینده از استان مازندران از فردا در رقابت های فوتبال باشگاه های کشور به میدان خواهند رفت.

 

به گزارش مازند اسپرت؛رقابت های لیگ های فوتبال باشگاهی در کشور در لیگ دسته یک ، دو و سه فوتبال کشور از فردا در شهرهای مختلف کشور پیگیری خواهد شد که در این هفته از رقابت ها ۸ نماینده از استان مازندران در برابر حریفانشان صف آرایی خواهند کرد که در این بین دو نماینده از استان مازندران در لیگ دسته دوم فوتبال کشور امیدی به صعود ندارند .

هفه بیست و پنجم لیگ دسته یک فوتبال کشور : نساجی به دنبال جبران ناکامی / خونه به خونه در اندیشه صعود !

هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال باشگاهی کشور در حالی فردا در شهرهای مختلف کشور برگزار خواهد شد که دو نماینده از استان مازندران در شهرهای بابل و همدان به مصاف حریفانشان خواهند رفت.

در بابل و در استادیوم هفت تیر این شهر ، شاگردان اکبر میثاقیان باید از ماشین‌سازی‌تبریز پذیرایی کنند . خونه به خونه که با نتایج خوبش در این فصل انتظارات را زیاد کرده در این دیدار خانگی و در حضور پرشور هواداران بابلی برای کسب سه امیتاز به میدان خواهد رفت .

خونه به خونه تا به اینجای کار با ۴۳ امتیاز در رده سوم جدول رده بندی این گروه قرار دارد و بخت زیادی برای صعود به لیگ برتر فوتبال کشور دارد .

نساجی مازندران دیگر نماینده استان که هفته گذشته در عدم نتیجه گیری هت تریک کرده بود ، بعد از پشت سر گذاشتن حواشی موجود در تیم ، این هفته باید در برابر پاس صف آرایی کند . نساجی در این دیدار خارج از خانه برای کسب سه امیتاز به میدان خواهد رفت تا نتایج ضعیفش در سه دیدار گذشته را جبران کند .

شاگردان موسوی تا به اینجای کار و بعد از سه شکست پیاپی با ۲۹ امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار دارند .

جدول دسته یک (۹۴-۹۵) – لیگ آزادگان

دسته یک لیگ آزادگان  
  تيم بازيها برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتياز  
۱ پیکان ۲۴ ۱۳ ۹ ۲ ۳۵ ۱۸ ۱۷ ۴۸
۲ فجر سپاسی ۲۴ ۱۲ ۹ ۳ ۲۵ ۱۳ ۱۲ ۴۵
۳ خونه به خونه ۲۴ ۱۲ ۷ ۵ ۲۵ ۱۹ ۶ ۴۳
۴ مس کرمان ۲۴ ۱۱ ۸ ۵ ۲۱ ۱۳ ۸ ۴۱
۵ ماشین‌سازی‌تبریز ۲۴ ۱۰ ۹ ۵ ۳۸ ۲۷ ۱۱ ۳۹
۶ ایران جوان بوشهر ۲۴ ۹ ۷ ۸ ۲۸ ۳۰ ۳۴
۷ مس رفسنجان ۲۴ ۷ ۱۱ ۶ ۲۵ ۲۱ ۴ ۳۲
۸ نفت آبادان ۲۴ ۷ ۱۰ ۷ ۲۷ ۲۷ ۰ ۳۱
۹ آلومینیوم اراک ۲۴ ۶ ۱۲ ۶ ۲۸ ۲۶ ۲ ۳۰
۱۰ خیبر خرم‌آباد ۲۴ ۷ ۹ ۸ ۲۷ ۲۵ ۲ ۳۰
۱۱ نفت‌ م.سلیمان ۲۴ ۶ ۱۲ ۶ ۲۲ ۲۳ ۳۰
۱۲ نساجی مازندران ۲۴ ۷ ۸ ۹ ۲۳ ۲۹ ۲۹
۱۳ گیتی پسند ۲۴ ۶ ۱۰ ۸ ۱۷ ۲۳ ۲۸
۱۴ گل گهرسیرجان ۲۴ ۵ ۱۱ ۸ ۱۸ ۲۲ ۲۶
۱۵ شهرداری اردبیل ۲۴ ۶ ۷ ۱۱ ۲۶ ۲۹ ۲۵
۱۶ پارسه تهران ۲۴ ۵ ۱۰ ۹ ۳۱ ۳۸ ۲۵
۱۷ پاس ۲۴ ۵ ۹ ۱۰ ۱۹ ۲۵ ۲۴
۱۸ داماش گیلان ۲۴ ۶ ۶ ۱۲ ۱۴ ۲۷ -۱۳ ۲۴
۱۹ فولاد یزد ۲۴ ۴ ۱۰ ۱۰ ۲۰ ۲۹ ۲۲
۲۰ آلومینیوم هرمزگان ۲۴ ۳ ۱۲ ۹ ۲۲ ۲۷ ۲۱

 

هفته شانزدهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور :بازی خداحافظی / نا امید های بخت برگشته و نفرین شده آماده جمع کردن چمدان ها برای سفر به لیگ سه !

شاید وقتی در حال حاضر اسمی از لیگ دسته دوم را بشنویم، ناخداگاه سکوتی در ذهن همه علاقمندان به فوتبال ایجاد شود . جایی که هیچکدام از نمایندگانمان خوب عمل نکردند و بعد از سقوط تیم صنعت ساری حالا نوبت به شهدای جویبار رسیده که بوی سقوط را در نزدیکی خودش حس میکند . هفته شانزدهم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور در حالی از روز سه شنبه آغاز خواهد شد که تیم فوتبال صنعت ساری بعد از سقوطش به لیگ دسته سوم فوتبال کشور ، برای اعاده حیثیت در دیدارهای باقی مانده این هفته باید در استادیوم شهید متقی شهرستان ساری به مصاف خلخال دشت خلخال برود . صنعت که به دلیل عدم مدیریت صحیح نماینده جوان شهر ساری و بی توجهی کامل آقای نماینده به لیگ دسته سوم فوتبال کشور سقوط کرد ، از ۱۵ بازی با ۱۱ امتیاز در رده نهم جدول رده بندی گروه چهارم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرار دارد و حالا با این وضعیت ، شگفتی ساز جام حذفی و خاطره ساز جمعیت ۱۵ هزار نفری لیگ یک دیگر باید در این چند دیدار ، بازی خداحافظیش را برای مردم ساری به نمایش بگذارد ، چون “جوان ساری ” در لیگ رد صلاحیت شده و دیگر وجود نخواهد داشت ! ساروی ها برای بدرقه و تششیع این جوان روز سه شنبه در استادیوم شهید متقی شهر ساری حاضر خواهند شد تا آخرین نفس های این جوان را از نزدیک نظاره گر باشند .

اما تیم شهدای جویبار که نیم فصل اول رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور را خوب آغاز کرده بود و حتی در مقطعی از زمان در صدر جدول گروه سوم این رقابت ها قرار داشت این روزها حال و روز خوشی ندارد . میثم منیعی که در نیم فصل اول عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته بود ، گویا تیمش در حال حاضر با مشکل مالی دست و پنجه نرم میکند و به همین دلیل چند روزی است که تمرینات این تیم به همین دلیل برگزار نمیشود . مسئولین ورزش جویبار که به کلی تنها نماینده شهرشان را فراموش کرده اند ،گویا قرار نیست کمکی در این زمینه به تیمی که نام شهدای گرانقدر این شهر را یدک میکشد بکنند و این تیم هم به مانند صنعت ” جوان ” ساری در آستانه نابودی قرار دارد !

جویباری ها با این وضعیت بد این هفته باید در دیداری خارج از خانه به مصاف نفت امیدیه بروند . اما معلوم نیست جویباری ها که با مشکلات مالی دست و پنجه نرم میکنند میتوانند خرج سفر به جنوب را تهیه کنند یا اینکه در این دیدار حضور پیدا نخواهند کرد !!؟ امیدواریم مسئولین سیاسی و ورزشی جویباری که همیشه در صحنه های ورزشی نقش اول را داشتند ، در این زمینه هم به تیم شهدای شهر جویبار کمک کنند تا تنها نماینده باقی مانده از استان مازندران و شهر جویبار در لیگ دسته دوم فوتبال کشور حفظ شود .

شهدای جویبار تا به اینجای کار با ۱۵ بازی و ۱۷ امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی قرار دارد .

 

لیگ دسته دوم گروه C  
 
تیم ها
بازيها برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتياز  
۱ نفت و گاز گچساران ۱۵ ۷ ۶ ۲ ۱۵ ۹ ۶ ۲۷  
۲ نفت نوین آبادان ۱۵ ۷ ۵ ۳ ۱۹ ۱۳ ۶ ۲۶  
۳ کارا شیراز ۱۵ ۶ ۵ ۴ ۱۷ ۱۴ ۳ ۲۳  
۴ نفت امیدیه ۱۵ ۵ ۶ ۴ ۱۸ ۱۳ ۵ ۲۱  
۵ کاسپین قزوین ۱۵ ۴ ۹ ۲ ۱۱ ۷ ۴ ۲۱  
۶ هف سمنان ۱۵ ۳ ۹ ۳ ۱۳ ۱۷ ۱۸  
۷ شهدای جویبار ۱۵ ۴ ۵ ۶ ۱۰ ۱۲ ۱۷
۸ استقلال آبی ب ۱۵ ۴ ۴ ۷ ۱۶ ۱۹ ۱۶  
۹ مقاومت تهران ۱۵ ۴ ۴ ۷ ۱۴ ۱۸ ۱۶  
۱۰ نسل ابومسلم مشهد ۱۵ ۳ ۳ ۹ ۱۰ ۲۱ -۱۱ ۱۲  
لیگ دسته دوم گروه D  
 
تیم ها
بازيها برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتياز  
۱ شاهین شهرداری بوشهر ۱۵ ۸ ۴ ۳ ۲۵ ۱۵ ۱۰ ۲۸  
۲ توسعه کیش ۱۵ ۷ ۵ ۳ ۲۱ ۱۴ ۷ ۲۶  
۳ سپیدرود رشت ۱۵ ۷ ۵ ۳ ۲۰ ۱۵ ۵ ۲۶  
۴ رهپویان رضوانشهر ۱۴ ۷ ۴ ۳ ۱۸ ۱۴ ۴ ۲۵  
۵ فولاد ب اهواز ۱۵ ۶ ۴ ۵ ۲۱ ۱۸ ۳ ۲۲  
۶ خلخال دشت ۱۵ ۵ ۶ ۴ ۲۰ ۱۶ ۴ ۲۱  
۷ شهرداری ارومیه ۱۴ ۴ ۵ ۵ ۱۵ ۱۶ ۱۷  
۸ پیام وحدت ۱۵ ۴ ۴ ۷ ۲۱ ۲۶ ۱۶  
۹ صنعت ساری ۱۵ ۲ ۵ ۸ ۱۰ ۲۴ -۱۴ ۱۱
۱۰ الوند همدان ۱۵ ۱ ۴ ۱۰ ۱۷ ۳۰ -۱۳ ۷  
 

 هفته دوم مرحله دوم لیگ دسته سوم فوتبال کشور : عمران با انگیزه ، شهدای ساری و شهید کریمی جویبار تشنه بازی / پرسپولیس شمال همچنان بلاتکلیف !

 هفته دوم از مرحله دوم رقابت های لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور روز سه شنبه و چهارشنبه در شهرهای مختلف کشور برگزار خواهد شد . در هفته اول این رقابت ها تنها عمران شهرداری ساری بود که در برابر حریف خود قرار گرفت و در دیداری خارج از خانه میزبان خود را با یم گل شکست داد و باقی دیدار های تیم های مازندرانی برگزار نشد .

اما این هفته شهدای ساری باید به مصاف تیمی برود که هنوز مشخص نیست که آیا در لیگ شرکت میکند یا خیر !؟ پرسپولیس شمالی که با کلی بدهی تکلیفش مشخص نیست ، شاید در هفته های آینده جای خودش را به تیمی دیگر از مازندران و یا شاید یکی از شهرهای کشور بدهد . این دیدار قرار است روز سه شنبه برگزار شود ، اما مشخص نیست شهدای ساری و شاگردان سید ذوالفقار شریفی باید در کجا و به مصاف چه تیمی بروند!؟ امکان اینکه این دیدارهم لغو شود خیلی زیاد است و این موضوع باعث میشود شاگردان شریفی که تشنه برگزاری یک دیدار هستند در هفته آینده در دربی ساروی ها دیدار جذابی را شاهد باشیم .

اما در حساس ترین دیدار این هفته ، دربی مازندرانی لیگ دسته سوم فوتبال کشور در ساری و در استادیوم ۱۵ هزار نفری شهدای این شهر برگزار خواهد شد .  جایی که شاگردان عزیز تقی زاده در تیم یکدست عمران شهرداری ساری باید از تیم خوب شهید کریمی جویبار با هدایت ابراهیم مرادی جوان پذیرایی کنند .

این دیدار حساس روز چهارشنبه از ساعت ۱۴ در استادیوم ۱۵ هزار نفری شهدای شهر ساری برگزار خواهد شد .

 

لیگ دسته سه – گروه A  
  تیم ها بازيها برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتياز  
۱ شهرداری فومن ۱ ۱ ۰ ۰ ۱ ۰ ۱ ۳  
۲ عمران شهرداری ساری ۱ ۱ ۰ ۰ ۱ ۰ ۱ ۳  
۳ چوکای تالش ۰ ۰ ۰ ۰ ۰ ۰ ۰ ۰  
۴ کیمیا فرایند تهران ۰ ۰ ۰ ۰ ۰ ۰ ۰ ۰  
۵ شهدای ساری ۰ ۰ ۰ ۰ ۰ ۰ ۰ ۰  
۶ شهید کریمی جویبار ۰ ۰ ۰ ۰ ۰ ۰ ۰ ۰  
۷ اتکا گلستان ۰ ۰ ۰ ۰ ۰ ۰ ۰ ۰  
۸ پرسپولیس شمال ۰ ۰ ۰ ۰ ۰ ۰ ۰ ۰  
۹ شهرداری رودسر ۱ ۰ ۰ ۱ ۰ ۱ ۰  
۱۰ استقلال نوین بجنورد ۱ ۰ ۰ ۱ ۰ ۱ ۰