تصاویر دیدار اهالی ورزش شهرستان محمودآباد با خانواده شهدای ورزشکار/شهیدان جعفر زاده و شالیکار

یکی از برنامه هایی که هرساله در راس برنامه های گرامیداشت دهه مبارک  فجر  اداره ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد  برگزار میشود دیدار با خانواده های معظم شهدای ورزشکاراست. به گزارش مازند اسپرت؛ صبح روز یکشنبه  18 بهمن همزمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر   رئیس اداره ورزش و جوانان بهمراه مسئول بسیج ورزشکاران […]

یکی از برنامه هایی که هرساله در راس برنامه های گرامیداشت دهه مبارک  فجر  اداره ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد  برگزار میشود دیدار با خانواده های معظم شهدای ورزشکاراست.

به گزارش مازند اسپرت؛ صبح روز یکشنبه  18 بهمن همزمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر   رئیس اداره ورزش و جوانان بهمراه مسئول بسیج ورزشکاران و جمعی از روسای هیأتهای ورزشی شهرستان  با خانواده های  شهید ورزشکار  محمودآباد و سرخ رود   دیدار داشتند.
دراین دیدار که در منازل خانواده  شهیدان  مصطفی جعفر زاده و  علی شالیکار  انجام گرفت، رئیس اداره ورزش و جوانان محمودآباد  با بیان این مطلب که شهدا در تمام صحنه ها حضور داشتند، اظهار داشت:  زمانی که امام راحل بانگ «هل من ناصر ینصرنی» سردادند، مردم از تمام اقشار جامعه به دفاع از کشور و حضور در جبهه های جنگ شتافتند و ورزشکاران نیز به فرمان امام(ره) راهی جبهه ها شدند.
پهلوان  خاطرنشان کرد: شهدا  از حوزه رزم گرفته تا عرصه های علمی سرآمد بودند به طوری که ورزشکاران  ،پزشکان و   بسیاری  دیگر با فرمان حضرت امام(ره) به جبهه ها رفتند و به شهادت رسیدند.
وی افزود : دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان از وظایف ما بوده و یاد شهدا اشاعه ارزش‌های ایثار و پایداری در جامعه، ادای دین به ارزش‌های انقلاب اسلامی است.
درپایان این دیدار با لوح سپاسی از خانواده های شهیدان جعفر زاده و شالیکار تقدیر شد.

 

1

2

3

4

4

5

6