با پیروزی خانگی برابر تبم مدعی ؛ صدرنشینی تیم کاله مازندران در لیگ دسته یک بسکتبال کشور حفظ شد

تیم بسکتبال کاله مازندران در ادامه پیروزی های خانگی در مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه های کشور به شکست ناپذیری خود در خانه تداوم بخشید و صدرجدول رده بندی این رقابت ها را حفظ کرد.   به گزارش مازند اسپرت، تیم کاله مازندران درچارچوب هفته پانزدهم مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال باشگاههای کشور عصر […]

3تیم بسکتبال کاله مازندران در ادامه پیروزی های خانگی در مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه های کشور به شکست ناپذیری خود در خانه تداوم بخشید و صدرجدول رده بندی این رقابت ها را حفظ کرد.

 

به گزارش مازند اسپرت، تیم کاله مازندران درچارچوب هفته پانزدهم مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال باشگاههای کشور عصر جمعه در سالن ورزشی پیامبراعظم آمل میزبان مهرام تهران بود که با نتیجه ۷۵ بر ۶۳ میهمانش را با شکست بدرقه کرد.
شاگردان سیدصابر موسوی در این بازی در هر چهار کوارتر مسابقه برتری عددی نسبت به حریف تهرانی خود داشتند و با درخشش بازیکنان جوان خود و دفاع حساب شده زیر سبد و شوت های موفق سه امتیازی در نهایت با اختلاف ۱۲ امتیاز پیروز میدان شدند.
تیم کاله مازندران با کسب یازدهمین پیروزی و یک شکست خارج از خانه در ۱۳مسابقه خود در رقابت های این فصل در مجموع با ۲۵ امتیاز فاصله اش را در صدر جدول رده بندی منطقه شمال کشور با سایر تیم های این گروه افزایش داد.
مسابقات امسال لیگ دسته یک بسکتبال مردان باشگاههای کشور با حضور ۱۷ تیم در دو گروه ۸ و ۹ تیمی شمال و جنوب برگزار می شود.
در گروه شمال این رقابتها تیم های آرارات تهران ، پارسا مشهد ،هیات بسکتبال کردستان، مهرام تهران ،هفت الماس قزوین ،تیم ملی جوانان ، کاله مازندران ، هیات بسکتبال قم و شیمیدر تهران حضور دارند.
در گروه جنوب، تیم های نفت امیدیه ،شهرداری کاشان ،شهرداری دزفول ،پتروشیمی بندر امام ،پدافند رعد اصفهان ،شاهین اهواز ،صنعت مس کرمان ،آدمیس میناب با هم رقابت می کنند.
بنابر اعلام رسمی کمیته مسابقات فدراسیون بسکتبال در پایان مرحله نخستین این بازی ها که به صورت رفت و برگشت برگزار می شود، ۸ تیم برترهرگروه به صورت ضربدری با هم دیدار کرده و در نهایت ۸ تیم برتر به دور بعدی راه می یابند.
در ادامه ۸ تیم برتر به صورت حذفی به مصاف هم رفته و سپس بازی های نیمه نهایی به صورت ۲ از ۳ و نهایی هم به صورت ۳ از ۵ خواهد بود.