انتظار خودمان هم حضور در المپیک است داورزنی: پیش از مسابقات انتخابی المپیک ۴ بازی تدارکاتی با تیم‌های اروپایی خواهیم داشت

رئیس فدراسیون والیبال گفت: پیش از حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک ۴ بازی تدارکاتی با تیم‌های اروپایی خواهیم داشت.   به گزارش مازند اسپرت  محمدرضا داورزنی در مورد اهداف فدراسیون والیبال برای ۴ سال آینده اظهار داشت: ما برای به بار نشستن تلاش‌های ۱۰ ساله گذشته خود باید به المپیک صعود کنیم. در همین راه تغییرات زیادی […]

رئیس فدراسیون والیبال گفت: پیش از حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک ۴ بازی تدارکاتی با تیم‌های اروپایی خواهیم داشت.

خبرگزاری فارس: داورزنی: پیش از مسابقات انتخابی المپیک ۴ بازی تدارکاتی با تیم‌های اروپایی خواهیم داشت

 

به گزارش مازند اسپرت  محمدرضا داورزنی در مورد اهداف فدراسیون والیبال برای ۴ سال آینده اظهار داشت: ما برای به بار نشستن تلاش‌های ۱۰ ساله گذشته خود باید به المپیک صعود کنیم. در همین راه تغییرات زیادی هم در بخش‌های مختلف ایجاد کردیم و حالا انتظار خودمان از خودمان حضور در رقابت‌های المپیک است.

وی ادامه داد: افراد زیادی در بخش‌های مختلف به ما کمک کردند که باید از تمام آنها تشکر کنم، از مجلس شورای اسلامی، کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش گرفته تا رؤسای هیأت‌های استانی، مربیان و بازیکنان که بسیار تلاش کردند والیبال به جایگاه کنونی خود برسد.

رئیس فدراسیون والیبال خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم برای المپیک ۲۰۲۰ و البته مسابقات قبل از آن یعنی لیگ جهانی، قهرمانی جهان و مسابقات آسیایی، نسل جدیدی را دور هم جمع کنیم. بدون شک بعد از المپیک ۲۰۱۶ هدف‌گذاری ما فرق خواهد کرد و به فکر المپیک ۲۰۲۰ خواهیم بود. در این راه باید استعدادهای جدیدی را به والیبال ایران، تزریق کنیم تا تیم قدرتمندتری را روانه مسابقات کنیم.

داورزنی با بیان اینکه تیم ملی بزرگسالان از اوایل اسفند کار خود را آغاز خواهد کرد، گفت: اردوی اصلی تیم ملی از پنجم یا ششم فروردین‌ماه سال ۹۵، با حضور تمام نفرات آغاز خواهد شد، البته یک مشکل بزرگ داریم؛ چراکه اکثر تیم‌های خوبی که می‌توانیم با آنها بازی کنیم، بازیکنان خود را در اختیار ندارند.

وی افزود: با رئیس فدراسیون فرانسه صحبت کردم تا شرایط را به‌صورت دقیق‌تر برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک به میزبانی ژاپن بررسی کنیم، آنها هم درگیری‌هایی دارند که باید برطرف کنند. به احتمال فراوان ما برای آماده‌سازی خود با کره جنوبی بازی خواهیم کرد، همچنین با چند تیم اروپایی هم مذاکره‌ کرده‌ایم تا پیش از رقابت‌های انتخابی المپیک حداقل ۴ بازی با تیم‌های اروپایی برگزار کنیم.

رئیس فدراسیون والیبال در خصوص کادر فنی سایر تیم‌های ملی اظهار داشت: غیر از تیم نوجوانان سایر تیم‌ها از اوایل سال ۹۵، اردوهای خود را آغاز خواهند کرد، ما وضعیت مربیان مختلف را بررسی خواهیم کرد تا بتوانیم برای تیم‌های ملی خود کادر فنی مناسبی پیدا کنیم.

داورزنی در خصوص نخستین میزبانی تور جهانی والیبال ساحلی در کیش، گفت: از مسئولان منطقه آزاد کیش تشکر می‌کنم که به ما کمک کردند تا برای اولین بار میزبان چنین رقابت‌هایی باشیم. بیش از ۶۰ تیم در این مسابقات حاضر خواهند بود که یک رکورد محسوب می‌شود، هر کدام از تیم‌ها هم تعدادی همراه خواهند داشت، به‌هرحال افراد زیادی بسیج شده‌اند تا میزبانی شایسته‌ای داشته باشیم. همچنین پخش HD مسابقات هم هماهنگ شده است و مشکلی در این خصوص وجود ندارد. ما به مدت ۳ سال میزبان این رقابت‌ها خواهیم بود./فارس