پیش‌بینی ۴۸۰ هزار توریست در ریو

مسئولان برگزاری بازی‌های المپیک ریو پیش‌بینی کرده‌اند ۴۸۰ هزار توریست در المپیک برزیل حضور خواهند داشت.   به گزارش مازند اسپرت  در حالی که ۶ ماه به بازی‌های المپیک ریو فرصت باقی است، با توجه به شیوع زیکا و بحران اقتصادی در این کشور و همچنین کشورهای آمریکای جنوبی این سوال مطرح می‌شود که ریو برای المپیک […]

مسئولان برگزاری بازی‌های المپیک ریو پیش‌بینی کرده‌اند ۴۸۰ هزار توریست در المپیک برزیل حضور خواهند داشت.

خبرگزاری فارس: پیش‌بینی 480 هزار توریست در ریو

 

به گزارش مازند اسپرت  در حالی که ۶ ماه به بازی‌های المپیک ریو فرصت باقی است، با توجه به شیوع زیکا و بحران اقتصادی در این کشور و همچنین کشورهای آمریکای جنوبی این سوال مطرح می‌شود که ریو برای المپیک آماده است؟

گوستاوو ناسیمنتو نماینده کمیته برگزاری بازی‌های ریو در این باره گفت: ما اطمینان کامل داریم همه ورزشگاه‌های ما برای بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ آماده هستند.

مسئولان سازماندهی این بازی‌ها گزارش داده‌اند که تعداد نیروهای امنیتی دو برابر آنچه خواهد بود که در المپیک لندن بودند. مسئله امنیت توریست‌ها موضوعی است که مسئولان برگزاری بازی‌ها به آن توجه ویژه دارند.

یک خط اتوبوس جدید و سیستم‌ حمل و نقل عمومی هم در این شهر در نظر گرفته شده تا توریست‌ها به راحتی بتوانند در سالن‌های مختلف حضور داشته باشند.

مسئولان کمیته ریو انتظار دارند در ماه آگوست ۴۸۰ هزار توریست به برزیل سفر کنند.

رقابت‌های المپیک از ۱۵ مرداد سال آینده آغاز می‌شود و بیش از ۱۰ هزار ورزشکار در این مسابقات حضور دارند./فارس