رقابت‌های سیزدهمین دوره مسابقات کشتی آزاد بین‌المللی جام شهید هاشمی‌نژاد با قهرمانی تیم بهشهر پایان یافت

رقابت‌های سیزدهمین دوره مسابقات کشتی آزاد بین‌المللی جام شهید هاشمی‌نژاد با قهرمانی تیم بیمه رازی شهید هاشمی نژاد بهشهر پایان یافت. به گزارش مازند اسپرت؛سیزدهمین دروه رقابت‌های سیزدهمین دوره مسابقات کشتی آزاد بین‌المللی جام شهید هاشمی‌نژاد با قهرمانی تیم بهشهر پایان یافت. این دوره از مسابقات که از صبح دیروز پنج‌شنبه با حضور کشتی‌گیران داخلی […]

7رقابت‌های سیزدهمین دوره مسابقات کشتی آزاد بین‌المللی جام شهید هاشمی‌نژاد با قهرمانی تیم بیمه رازی شهید هاشمی نژاد بهشهر پایان یافت.

به گزارش مازند اسپرت؛سیزدهمین دروه رقابت‌های سیزدهمین دوره مسابقات کشتی آزاد بین‌المللی جام شهید هاشمی‌نژاد با قهرمانی تیم بهشهر پایان یافت.

این دوره از مسابقات که از صبح دیروز پنج‌شنبه با حضور کشتی‌گیران داخلی و خارجی برگزار شد، برای نخستین‌بار چهار تیم خارجی شرکت کردند که داغستان روسیه و آذربایجان هر کدام با ۱۵ کشتی‌گیر، ارمنستان با ۱۰ کشتی‌گیر و گرجستان با پنج کشتی‌گیر در این دوره از مسابقات حضور یافتند.

حضور ۱۶ تیم داخلی از مازندران و استان‌های مختلف کشور در این دوره از مسابقات بیانگر سطح بالای این دوره از مسابقات و برگزاری موفق آن در سال‌های گذشته بوده است که در طول دو روز برگزاری این مسابقات در ۱۵ و ۱۶ بهمن‌ماه، ۱۲ استان برتر به همراه چهار تیم از مازندران به روی تشک رفتند.

در مرحله نیمه نهایی این دوره از مسابقات که عصر امروز جمعه برگزار شد، در  وزن ۶۶ کیلوگرم، میلاد حسین‌پور از گیلان هشت بر ۱۴ مغلوب مجتبی عموزاد از بهشهر شد و پولادف روسی با نتیجه ۱۵ بر ۱۰ از متقی‌نیا کشتی‌گیری از خراسان رضوی مغلوب شد.

در وزن ۵۵ کیلوگرم، حسین خدیور از بیمه رازی بهشهر با شکست از عبدالله نیشاخانی‌اف داغستانی از صعود به فینال بازماند و ماگمادوف روس با نتیجه ۱۲ بر دو کاوه رحمت‌آبادی از شهریار را شکست داد.

در وزن ۸۴ کیلوگرم، حاجی محمد نجمدین‌اف ۶ بر سه سید محمدحسن میرباغبان از تهران را مغلوب کرد و آرش نیرآبادی از گلستان ۶ بر سه از مجتبی شاهانی ورزشکاری از تهران، نتیجه را واگذار کرد.

در وزن ۱۲۰ کیلو گرممحسن سیر از بهشهر دو بر صفر حسن ابراهیم اسفندیاری از تهران را در رسیدن به مرحله نهایی ناکام گذاشت و محمد مرادی از کرمانشاه چهار بر دو شایان جلیل‌زاده از توابع تهران را شکست داد.

در فینال این دوره از مسابقات نیز در وزن ۶۶ کیلوگرم متقی‌نیا از خراسان رضوی هشت بر سه حریف خود مجتبی عموزاد از بیمه رازی بهشهر را شکست داد و به قهرمانی رسید.

در ۵۵ کیلوگرم نیز ماگمادوف از داغستان با هم‌وطن خود عبدالله نیشاخان مبارزه کرد و نتیجه را ۱۰ بر صفر به نفع خود تمام کرد.

در ۸۴ کیلوگرم مجتبی شاهانی از تهران در مصاف حاجی محمد نجم‌الدین‌اف از داغستان نتیجه را ۱۰ بر صفر واگذار کرد و به مقام دوم رسید.

در وزن ۱۲۰ کیلوگرم نیز محمد مرادی از کرمانشاه در پیکار با محسن سیر از بیمه رازی بهشهر پنج بر یک به پیروزی رسید.

در پایان این دوره از مسابقات بیمه رازی بهشهر با ۶۲ امتیاز اول، داغستان با ۵۷ امتیاز دوم، تهران با ۴۷ امتیاز سوم، آذربایجان با ۴۷ امتیاز چهارم، گیلان با ۳۷ امتیاز پنجم و توابع تهران با ۳۳ امتیاز سوم شد.