شهریار رضایی سرمربی نونهالان متین بابل : مازندران معدن استعداد است

به گزارش مازند اسپرت؛ مصاحبه با مربی جوانی که بعد از چند سال کسب تجربه در رده های پایه لیگ امسال را به عنوان سرمربی شروع کرد و توانست صعود تیم خود به مرحله بعد را دو هفته مانده به پایان لیگ  قطعی کند. **** آقای رضایی خودتان را معرفی کنید:بنام خدا، بنده شهریار رضایی […]

photo 2016 02 05 12 22 11به گزارش مازند اسپرت؛ مصاحبه با مربی جوانی که بعد از چند سال کسب تجربه در رده های پایه لیگ امسال را به عنوان سرمربی شروع کرد و توانست صعود تیم خود به مرحله بعد را دو هفته مانده به پایان لیگ  قطعی کند.

**** آقای رضایی خودتان را معرفی کنید:
بنام خدا، بنده شهریار رضایی هستم و کار مربیگری را از مدرسه فوتبال سهراب انتظاری آغاز کردم که در آن سال در لیگ ۱ بابل در رده جوانان قهرمان شدیم. از ۵ سال قبل مربیگری را آغاز کردم و بعد آن به همراه آقای علی انتظاری به تیم متین بابل که در لیگ برتر نونهالان کشور فعالیت داشت رفتم و فصل قبل هم به عنوان مربی در تیم بهارنارنج بابل با مدیریت فنی محمود تابی فعالیت کردم تا اینکه قبل شروع مسابقات پیشنهادی از باشگاه متین به عنوان سرمربی به بنده دادند که این پیشنهاد را قبول کردم.

****  از متین امسال چه خبر؟
از ۱۵ فروردین تمرینات فصل جدید را شروع کردیم و بعد از سه جلسه تست گیری،بازیکنان را انتخاب کردیم و بعد از آن از تیر ماه سال جاری تمرینات اصلی را شروع کردیم و بعد چند هفته بعد از به اتمام رسیدن لیگ برتر نونهالان استان با جذب ۶ بازیکن متعهد و عالی تیم را روانه مسابقات کردیم.

مسابقات را هم با برد تیم هم استانی خود شهدا قائمشهر شروع کردیم و بعد از ۵ برد پیاپی قهرمان نیم فصل لیگ برتر کشور در لیگ ۹۴-۹۵ شدیم و در دور برگشت بازی ها نیز با یک باخت و یک برد و یک مساوی دوهفته مانده به اتمام بازیهای دور مقدماتی تنها تیمی بودیم که صعود خود را از مازندران مسجل کردیم.

**** – وضعیت لیگ برتر نونهالان کشور را امسال چطور ارزیابی می کنید؟

امسال برخلاف سال های قبل تیم های هم گروه متین از جمله شهرداری رشت،ملوان بندرانزلی،مقاومت تهران،شهدای قائمشهر،کادوس آستارا هستند که در یک گروه سخت و تیم های با ریشه هم گروه شدیم و نحوه برگزاری مسابقات به نحو احسن بوده است.

**** – آیا برنامه ای برای جذب بازیکن خوب در نیم فصل دارید؟
متاسفانه لیست خود را در نیم فصل پر کردیم.

**** – برای دور بعدی بازیها که تیم های قدرتمندی حضور دارند چه طرح و برنامه ای دارید؟
قطعا تجربه جدیدی است و مسلما تیم هایی که از گروه خود صعود میکنند بهترین تیم های ایران در لیگ نونهالان کشور هستند که ۸ تیم از گروه خود صعود خواهند کرد و بازیها در دو گروه ۴ تیم به صورت مجزا و متمرکز برگزار خواهد شد. تیم را از ابتدا برای قهرمانی بستیم و الان نیز فقط به قهرمانی فکر میکنیم و برای مرحله دوم تیم را با تمرینات سخت تر، پرفشارتر و با برنامه ریزی درست روانه بازی ها می کنیم البته بگویم که این موفقیت نسبی است و با چند برد و چند باخت نمی توانیم بگوییم به رضایت رسیدیم و باید با برنامه ریزی درست و تلاش به موفیقت برسیم.

**** – بنظر شما آینده فوتبال مازندران را از نظر استعداد چطور می بینید؟
مازندران معدن استعداد است و با وجود مربیان خوبی که در این استان وجود دارند تنها به زیر ساخت های مناسبی نیاز داریم تا بتوانیم این استعدادها را پروش دهیم. بنده به شخصه خیلی به فوتبال مازندران امیدوارم.
**** – وضعیت تیم داری خصوصی در مازندران چطور است؟

تنها راهی که می توانیم از طریق آن در ورزش موفق شویم این است که به بخش خصوصی اعتماد کنیم و شرایط و امکانات را برای بخش خصوصی فراهم کنیم تا بتوانیم به موفقیت در زمینه ورزش خصوصا فوتبال برسیم.

 

 


**** – آقای رضایی حرف آخر:
در پایان از همه کسانی که به بنده اعتماد کردند تا به عنوان مربی بتوانم کار کنم کمال تشکر را دارم.
از مدیریت باشگاه تشکر میکنم که به بنده اعتماد کردند و در تمام مراحل مسابقات و تمرینات حمایت همه جانبه کردند.
از مدیریت و خبرنگاران سایت مازند اسپرت هم تشکر ویژه میکنم که نگاه ویژه به تمام رده های فوتبال مازندران دارند.

 

گفتگو از علی ناری و سید سهیل حسینی