مازندران و بندرعباس فینالیست فوتبال ساحلی کارگران/ برگزاری فوتبال ساحلی کارگران سال آینده به صورت باشگاهی

تیم هیات کارگری مازندران و بناگستر بندرعباس فینالیست نخستین دوره رقابت های فوتبال ساحلی کارگران ایران شدند.   به گزارش مازند اسپرت؛این مسابقات از ۱۴ بهمن با حضور شش تیم در ساحل دریای خزر در ساری در حال برگزاری است .تیم های هیات کارگری اصفهان و نیروگاه رامین اهواز نیز به مرحله رده بندی این […]

sahelliiتیم هیات کارگری مازندران و بناگستر بندرعباس فینالیست نخستین دوره رقابت های فوتبال ساحلی کارگران ایران شدند.

 

به گزارش مازند اسپرت؛این مسابقات از ۱۴ بهمن با حضور شش تیم در ساحل دریای خزر در ساری در حال برگزاری است .تیم های هیات کارگری اصفهان و نیروگاه رامین اهواز نیز به مرحله رده بندی این مسابقات راه یافتند.
پیش از این دو تیم پتروشیمی کرمانشاه و راه و شهرسازی استان لرستان به دلیل کسب نتایج ضعیف از مسابقه حذف شدند و به خانه های خود بازگشتند.
مازندران پیش از این در نخستین دوره المپیاد ورزشی کارگران ایران که تابستان سال جاری برگزار شد در بخش تیمی به عنوان نائب قهرمانی دست یافت .

 

دبیر کمیته فوتبال ساحلی کارگران ایران اعلام کرد که رقابت های این رشته ورزشی سال آینده در قالب تیم های باشگاهی از استان های کشور پیگیری می شود.

 

به گزارش مازند اسپرت؛علی اصغر یعقوبی روز جمعه در حاشیه نخستین رقابت های فوتبال ساحلی کارگران کشور در ساحل خزر  گفت : پیش بینی ما این است که دستکم ۱۴ باشگاه فوتبال ساحلی کارگری برای این رقابت ها داوطلب شوند.
وی دلیل برگزاری این رقابت ها را به صورت باشگاهی ، ایجاد انگیزه برای کارگران فوتبالیست دانست و افزود : با این روش دست باشگاهها برای به خدمت گرفتن فوتبالیست کارگر از سایر استان ها باز می شود.
یعقوبی ارتقاء سطح کیفی مسابقات و ایجاد رقابت در تیم ها را هم از دیگر مزیت های برگزاری مسابقات فوتبال ساحلی کارگران به صورت باشگاهی برشمرد .
وی گفت : در شرایط کنونی بر اساس آئین نامه مسابقات فوتبال ساحلی کارگران ، تیم ها اجازه جذب بازیکن از استان های دیگر را ندارند و فقط باید بازیکن مورد نیاز را از واحدهای کارگری استان انتخاب و اعزام کنند.
نخستین دوره مسابقات فوتبال ساحلی کارگران ایران با شرکت شش تیم از ۱۴ بهمن در مجتمع صدف جهاد کشاورزی مازندران واقع در ساحل خزر در حال برگزاری است.