پایان روز اول جام شهید هاشمی نژاد / مشخص شدن قهرمانان چهار وزن اول

نفرات برتر چهار وزن اول سیزدهمین دوره مسابقات کشتی بین المللی شهید هاشمی نژاد بهشهر مشخص شدند .   به گزارش مازند اسپرت؛ در رقابت های وزن ۵۰ کیلوگرم ، محمدخان از داغستان بر سکوی قهرمانی ایستاد ، علی فاتحی از توابع تهران دوم شد و افشین صبوری از بیمه رازی شهید هاشمی نژاد بهشهر […]

7نفرات برتر چهار وزن اول سیزدهمین دوره مسابقات کشتی بین المللی شهید هاشمی نژاد بهشهر مشخص شدند .

 

به گزارش مازند اسپرت؛ در رقابت های وزن ۵۰ کیلوگرم ، محمدخان از داغستان بر سکوی قهرمانی ایستاد ، علی فاتحی از توابع تهران دوم شد و افشین صبوری از بیمه رازی شهید هاشمی نژاد بهشهر و علی عباس رضازاده از آذربایجان به طور مشترک سوم شدند .

در رقابت های وزن ۶۰ کیلوگرم ، احمد عبدالله از داغستان با برتری مقابل توفیق صادق لی از آذربایجان بر سکوی قهرمانی ایستاد . در این وزن علی مقصودی از تهران و محمد نامجو مطلق از گیلان سوم شدند .

در وزن ۷۴ کیلوگرم ، جمال عبادی از نفت امیدیه خوزستان قهرمان شد ، ماگمادو آسترودین از داغستان نایب قهرمان شد و صادق پاریاب از گیلان و نیما اشفاقی از بیمه رازی شهید هاشمی نژاد  بهشهر عنوان سوم مشترک این وزن را به خود اختصاص دادند .

در وزن ۹۶ کیلوگرم ، سیدامیرحسین میرباباشاهی از گیلان قهرمانی را به خود اختصاص داد ، دانیال شریعتی دوم شد و شاهین حاجی میرزایی از کردستان و علی اصغر اکبری از بیمه رازی شهید هاشمی نژاد به طور مشترک شوم شدند .

در وزن های ۵۰ کیلوگرم ۱۸ کشتی گیر، ۶۰ کیلوگرم ۳۸ کشتی گیر، ۷۴ کیلوگرم ۴۲ کشتی گیر و ۹۶ کیلوگرم ۱۹ کشتی گیر به روی تشک رفتند .