پایان هفته هشتم لیگ دسته یک امیدهای کشور/آملی ها در ساری دربی مازندرانی ها را از وتاک بردند

هفته هشتم لیگ دسته یک امیدهای کشورعصر امروز با دیدار داروسازی وتاک ساری و آراد بهمن آمل به پایان رسید .   به گزارش مازند اسپرت ؛ هفته هشتم لیگ دسته یک امیدهای کشورعصر امروز پیگیری شد که در این روز دیگر دربی مازندرانی این هفته لیگ دسته یک برگزار شد . در این روز […]

260هفته هشتم لیگ دسته یک امیدهای کشورعصر امروز با دیدار داروسازی وتاک ساری و آراد بهمن آمل به پایان رسید .

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ هفته هشتم لیگ دسته یک امیدهای کشورعصر امروز پیگیری شد که در این روز دیگر دربی مازندرانی این هفته لیگ دسته یک برگزار شد . در این روز داروسازان وتاک ساری در استادیوم شهید متقی شهرستان ساری میزبان تیم فوتبال آراد بهمن امل بودند .

در این دیدار جذاب و تماشایی آملی ها موفق شدند با یک گل میزبان خود را شکست دهند و دست پر ساری را به مقصد امل ترک کنند .

در هر دو نیمه این دیدار دو تیم بازی جذاب و تماشاگر پسندی را از خود به نمایش گذاشتند و موقعیت های زیادی را خلق کردند . در این دیدار آملی ها و ساروی ها بارها دروازه یکدیگر را تهدید کردند تا اینکه آملی ها در نیمه دوم روی فرار از سمت راست امیر محمد ولی و ارسال بی نقص موفق شدند با ضربه سر دقیق سبحان نظری دروازه میزبان خود را باز کنند و از آن ها پیش بیافتند .

در ادامه تلاش داروسازان برای جبران گل خورده بی فایده بود و این آملی ها بودند که سه امتیاز این دیدار را از آن خود کردند .

در پایان این دیدار هم بازیکنان دو تیم در هنگام ورود به رختکن در تونل منتهی به رختکن درگیری هایی را ایجاد کردند که این درگیری ها با وساطت بزرگان دو تیم ختم به خیر شد .

گزارش تصویری این دیدار تا دقایق دیگر بر روی خروجی سایت قرار خواهد گرفت .