دعوت نساجی چی ها به اتحاد / بیانیه نادری که تن می لرزاند

مازند اسپرت : روبروی جایگاه، روی سکوهایی که قرمز تر از بقیه فضای ورزشگاه پیر شهید وطنی قائمشهر است، گروهی تشویق می کنند که خستگی را از رو برده اند. آنها هواداران پرشورتر نساجی هستند که تحت عنوان انجمن مردمی هواداران نساجی تیم شان را می خواهند حتی اگر در تیره ترین روزهایش باشد. آنها […]

5مازند اسپرت : روبروی جایگاه، روی سکوهایی که قرمز تر از بقیه فضای ورزشگاه پیر شهید وطنی قائمشهر است، گروهی تشویق می کنند که خستگی را از رو برده اند. آنها هواداران پرشورتر نساجی هستند که تحت عنوان انجمن مردمی هواداران نساجی تیم شان را می خواهند حتی اگر در تیره ترین روزهایش باشد. آنها دل داده اند به رضا نادری مسئول این انجمن، هوادار قدیمی و متعصب و البته صمیمی و با اخلاق که هیچوقت واژه ای بر زبان نیاورده که پشیمان شود. مرد اخلاق مدار سکوهای سرد وطنی در بیانیه ای از هواداران خواسته تا گردهم آیند. پیام رضا نادری خواندنی است و نمایه ای از عشقی فورانی که هیچوقت فروکش نمی کند. شما هم بخوانید:

سلام به همه دوستداران تیم محبوب نساجی قائمشهر

مطمئنا همه ی ما از چند باخت اخیر تیم شهرمان ناراحت و خشمگینیم. وقتی بعد از چند برد متوالی در جایگاه پنجم جدول قرار گرفتیم در رویاهایمان به فکر چگونه جشن گرفتن صعود به لیگ برتر بودیم. هر چند که روی کاغذ شانس داریم ولی شاید دیگر برای بقا باید بجنگیم.
دوستان عزیز، علاقه مندان و عاشقان نساجی امروز بیش از هر دفعه احتیاج به وحدت و همدلی داریم. بضاعت تیم ما خوب یا بد همین است که همگی مشاهده می کنیم. اگر بخواهیم ریشه یابی کنیم و دنبال علت بگردیم، شاید به قدر سالهایی که ناکام بودیم بشود دلیل و برهان جمع آوری کرد. از کادر فنی گرفته تا ضعف مدیریت، دیر بستن تیم، تزریق دیر هنگام پول، کم کاری و نبود همدلی در تیم، بیش از حد بازیکنان را زیر ذره بین قرار دادن تا جایی که تمرکزشان را از دست بدهند،تماشاگران و……

بله باید یک دفعه برای همیشه همه با هم بهترین روش و ساز و کار را آماده و مهیا کنیم تا به آرزوی لیگ برتری شدن برسیم. بیاییم از تیم های موفق الگو برداری کنیم. بیاییم مدیریت و فعالیتهای تیم خونه به خونه را بدون هیچ اغماضی آنالیز کنیم. بیاییم راز همدلی و موفقیت تیم پیکان و فولاد نوین را پیدا کنیم .
امروز ما به همه ایرانیان با صدای بلند می گوییم ارتش سرخ هواداران نساجی نمی گذارد نساجی نابود شود و با حضور پر شور خودمان به همه می گوییم نساجی زنده است و زنده می ماند .

عزیزان و سروران در این لحظه حساس که تیم محبوب مان خواسته یا نا خواسته وارد حاشیه ی حاشیه سازان شده نباید به آسیاب آنها آب بریزیم و به جای متهم کردن همدیگر و تهمت و افترا به همشهریهای مان و ضعیف کردن روحیه بازیکنان و تیم به آنها بگوییم که ما مثل همیشه پشت سر شما تا آخر ایستاده ایم و باید برای ما همان سامورایی باشی که سوادکوه به آن افتخار می کند.

دوستان، عیسی و سعید از بازیکنان متعصب و با غیرت قائمشهری هستند که با بردهای تیم خوشحال و با باخت های تیم گریستند.
باور کنیم الان وقت اتحاد و روحیه دادن به تیم است. با گرفتن اعتماد به نفس آنها اعتماد به نفس تیم را پایین می آوریم. همه بازیکنان یک روزی می آیند و یک روزی می روند. پرهام چه بماند چه برود این نساجی است که می ماند.
بیاییم با کم کردن حاشیه هر چند از روی دلسوزی باک متر بحث کردن در گروه های تلگرام و اظهار نظر در باره حواشی پیش آمده و فراموش کردن باخت های اخیر با همدلی و حمایت به تیم مان روحیه بدهیم و همچنان بی نظیرترین تماشاگران ایران باشیم و خدای نکرده اگر کسی از بازیکنان دلش با تیم همراه نباشد شرمنده شود.

مطمئن باشید بعد از فصل برای اولین بار ما هواداران علاقه مند با دعوت از کارشناسان سطح اول کشور و پیشکسوتان سمینار عدم صعود را در قائمشهر برگزار می کنیم تا نا گفته ها گفته شود، کاری که تا الان مسوولین انجام ندادند.

ولی حالا باید با حمایتمان مثل همیشه که پشتیبان تیم نساجی بودیم از بازیکنان و کادر فنی بخواهیم با قدرت ادامه بدهند تا خدای نکرده پایان فصل زانوی غم بغل نگیریم.

نساجی ای امید شهر خسته
نفس من به نفست بسته
نمیذاریم هیچ جا تو رو تنها
با تو هستیم تا آخر دنیا