امیدوارم جوسازی‌ها برای گرفتن میزبانی از ما نتیجه ندهد عشوری: شعار علیه تیم و مدیریت تمرکزمان را بهم می‌زند/ در نیم فصل به خوبی تقویت شدیم

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: شعارهایی که علیه تیم و مدیریت داده می‌شود تمرکز ما را بهم می‌زند اما ترجیح می‌دهم به عنوان بازیکن در این موارد حرف نزم و مدیریت تصمیم‌گیری کند.   به گزارشمازند اسپرت سینا عشوری در گفت‌وگو یی، در مورد تساوی بدون گل تراکتورسازی مقابل راه‌آهن در هفته هجدهم، گفت: بازی خوبی […]

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: شعارهایی که علیه تیم و مدیریت داده می‌شود تمرکز ما را بهم می‌زند اما ترجیح می‌دهم به عنوان بازیکن در این موارد حرف نزم و مدیریت تصمیم‌گیری کند.

خبرگزاری فارس: عشوری: شعار علیه تیم و مدیریت تمرکزمان را بهم می‌زند/ در نیم فصل به خوبی تقویت شدیم

 

به گزارشمازند اسپرت سینا عشوری در گفت‌وگو یی، در مورد تساوی بدون گل تراکتورسازی مقابل راه‌آهن در هفته هجدهم، گفت: بازی خوبی بود و موقعیت‌های خوبی در این دیدار داشتیم که متاسفانه از آنها استفاده نکردیم. از قبل روی بازی برنامه‌ریزی داشتیم تا بتوانیم سه امتیاز را بگیریم اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد.

وی در مورد عملکرد بازیکنان تازه‌ وارد تیمش عنوان کرد: تیم ما به خوبی در نیم‌فصل تقویت شده است. بازیکنان باکیفیتی جذب کردیم و مطمئنا حضور این بازیکنان رفته رفته می‌تواند به عملکرد بهتر ما کمک کند.

هافبک تراکتورسازی در مورد اینکه احتمال برگزاری بازی‌های تیم‌های ایرانی در آسیا مقابل حریفان عربستان در کشور ثالث بالا رفته است، عنوان کرد:‌ اینکه ما در دیدارهای خانگی در کشور دیگری به میدان برویم اتفاق خوبی نیست و صد در صد به ضرر ماست چرا که جو ورزشگاه تبریز کار را برای هر حریفی سخت می‌کند. هواداران امتیاز بزرگی برای ما هستند و اگر آنها نتوانند به ورزشگاه بیایند ما دچار مشکل می‌شویم. امیدوارم این جوسازی‌ها راه به جایی نبرد.

وی در مورد شعار هواداران علیه مدیریت باشگاه تصریح کرد: این مسئله تمرکز تیم را به هم می‌ریزد. ما بازیکن هستیم و نباید زیاد به این موارد توجه کنیم. به همین خاطر ترجیح می‌دهم این مسئله را به مدیریت واگذار کنم و در مورد آن اظهار نظری نداشته باشم.

عشوری در پایان در رابطه با دیدار با پدیده تصریح کرد: پدیده بازیکنان خوبی دارد. آنها بسیار سازماندهی شده کار می‌کنند اما ما هم تیم بسیار خوبی هستیم و امیدوارم بتوانیم سه امتیاز را بگیریم./فارس