دبیر هیئت کشتی مازندران خبر داد: کسب ۲ مدال توسط کشتی‌گیران فرنگی‌کار مازندرانی در مسابقات کشوری

دبیر هیئت کشتی مازندران گفت: در مسابقات کشتی فرنگی عمومی نوجوانان کشور دو کشتی‌گیر مازندرانی موفق به کسب مدال طلا و نقره شدند.   به گزارش مازند اسپرت؛غلام‌رضا نوری‌زاده با اشاره به برگزاری این مسابقات در تهران اظهار کرد: در این دوره از مسابقات ۳۴۲ کشتی‌گیر نوجوانان از ۳۱ استان کشور با هم رقابت کردند. […]

8دبیر هیئت کشتی مازندران گفت: در مسابقات کشتی فرنگی عمومی نوجوانان کشور دو کشتی‌گیر مازندرانی موفق به کسب مدال طلا و نقره شدند.

 

به گزارش مازند اسپرت؛غلام‌رضا نوری‌زاده با اشاره به برگزاری این مسابقات در تهران اظهار کرد: در این دوره از مسابقات ۳۴۲ کشتی‌گیر نوجوانان از ۳۱ استان کشور با هم رقابت کردند.

وی با اشاره به اینکه مهدی اسدی در وزن ۴۶ کیلوگرم با برتری مقابل تمامی حریفان موفق به کسب مدال طلا شد، افزود: همچنین محمدرضا رمضانی در وزن ۱۰۰ کیلوگرم نیز به عنوان دیگر کشتی‌گیر مازندرانی به مدال نقره رسید.

دبیر هیئت کشتی مازندران اضافه کرد: فرشید رهبر در وزن ۵۴ کیلوگرم در رده چهارم، امیرحسین رستم‌پور در ۷۶ کیلوگرم، محمدحسین جبرائیلی در ۸۵ کیلوگرم در رده پنجم، محمدحسین ابوالحسنی در ۴۲ کیلوگرم، علی بابا جانی در ۵۰ کیلوگرم و محمدجواد رضایی در وزن ۱۰۰ کیلوگرم نیز در مکان ششم قرار گرفتند.