رئیس هیئت تنیس روی میز مازندران اعلام کرد: اعزام تیم منتخب نوجوانان مازندران به رقابت‌های کشوری

رئیس هیئت تنیس روی مازندران از اعزام ورزشکاران مازندرانی به مسابقات تنیس روی میز نوجوانان قهرمانی کشور خبر داد.   به گزارش مازند اسپرت؛ عباس زعفری گفت: مسابقات دسته یک تنیس روی میز نوجوانان پسر قهرمانی کشور در بندرعباس و رقابت‌های دختران نیز در اصفهان برگزار می‌شود. وی با بیان اینکه مسابقات پسران طی روزهای […]

roymiiiizرئیس هیئت تنیس روی مازندران از اعزام ورزشکاران مازندرانی به مسابقات تنیس روی میز نوجوانان قهرمانی کشور خبر داد.

 

به گزارش مازند اسپرت؛ عباس زعفری گفت: مسابقات دسته یک تنیس روی میز نوجوانان پسر قهرمانی کشور در بندرعباس و رقابت‌های دختران نیز در اصفهان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مسابقات پسران طی روزهای هشتم تا دهم بهمن‌ماه در بندرعباس برگزار می‌شود، افزود: مصطفی نوری، محمد تقوی، حامد تقی تبار، طاها ولی‌پور و سهیل رمضان‌نژاد به عنوان ورزشکاران مازندرانی در این مسابقات حضور می‌یابند.

رئیس هیئت تنیس روی میز مازندران به برگزاری مسابقات دختران طی روزهای هفتم تا دهم بهمن‌ماه در اصفهان، بیان داشت: صبا صفری و فاطمه مختار رضایی نیز در ترکیب تیم دختران مازندران در این مسابقات به میدان می‌روند.

زعفری با بیان اینکه تیم نوجوانان پسران و دختران مازندران با آمادگی خوب در این رقابت‌ها حضور یافت، افزود: ابراهیم نوری در بخش پسران و سحر علی‌نژاد در بخش دختران به عنوان مربی مازندران حضور دارند.

وی در پایان با اشاره به اینکه این مسابقات حکم انتخابی تیم ملی نوجوانان است، گفت: نفرات برتر این مسابقات به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند.