مسابقات لیگ دسته یک فوتسال بانوان باشگاههای کشور/ شهرآورد مازندرانی ها درلیگ فوتسال بانوان کشور برنده نداشت

شهرآورد تیم های مازندرانی در دیدار رفت مسابقات لیگ دسته یک فوتسال بانوان باشگاههای کشور که روز پنجشنبه در آمل برگزار شد، برنده نداشت و دو تیم آمل و ساری امتیازهای این بازی را تقسیم کردند.     به گزارش مازند اسپرت  به نقل از روابط عمومی هیات فوتبال استان مازندران ، مراسم افتتاحیه این […]

شهرآورد تیم های مازندرانی در دیدار رفت مسابقات لیگ دسته یک فوتسال بانوان باشگاههای کشور که روز پنجشنبه در آمل برگزار شد، برنده نداشت و دو تیم آمل و ساری امتیازهای این بازی را تقسیم کردند.

 

banoooo

 

به گزارش مازند اسپرت  به نقل از روابط عمومی هیات فوتبال استان مازندران ، مراسم افتتاحیه این بازی ها در سالن پیامبر اعظم آمل از ساعت یازده صبح پنجشنبه با حضور سید عبدالله حسینی مشاور معاون نهاد ریاست جمهوری به عنوان میهمان ویژه مراسم افتتاحیه آغاز شد و حدود پنجاه هوادار بانو نیز در سالن حضور داشتند که در ابتدای مراسم دکتر حسینی برای دقایقی با ورزشکاران صحبت کرد.
ضمنا خانم معظم ساروی عضو کادرفنی تیم بانوان آمل نیز در ادامه ضمن خوش آمدگویی به ميهمانان از زحمات ویژه و کمک های معنوی دکتر حسینی مشاور نهاد ریاست جمهوری تشکر کرد و افزود:از آقای دکتر حسینی که با رایزنی های مختلف زمینه میزبانی در آمل را مهیا کردند و تلاش بی شائبه ای داشتند کمال تقدیر و تشکر را دارم.

 

در پایان روز دوم رقابت های گروه دوم لیگ دسته یک فوتسال بانوان باشگاههای کشور که با حضور ۵ تیم در سالن ورزشی پیامبراعظم آمل در حال برگزاری است، تیم هیات فوتبال آمل و شهروند ساری به مصاف هم رفتند که تلاش دو تیم در این مسابقه با تساوی ۳ بر۳ خاتمه یافت.

تیم شهروند ساری در نخستین دیدار خود روز چهارشنبه در دیداری پرگل با نتیجه ۷ بر ۲ تیم آساره اندیمشک را شکست داد و با کسب ۴ امتیاز از دو مسابقه در صدر جدول رده بندی مسابقات ایستاد.

تیم هیات فوتبال آمل در روز نخست این مسابقات با قرعه استراحت مواجه بود.

در دیگر دیدار این مسابقات عصر پنجشنبه تیم های آساره اندیمشک و گودزینل خان اسفراین به مصاف هم رفتند که نتیجه این دیدار هم با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا نماینده اسفراین هم با ۴ امتیاز در رده دوم جدول قرار گیرد.

تیم هیات فوتبال چالوس در روز دوم این مسابقات استراحت داشت.

روز جمعه و در سومین روز برگزاری این مسابقات تیم هیات فوتبال آمل به مصاف تیم هیات فوتبال چالوس می رود و در دومین مسابقه تیم شهروند ساری به دیدار تیم گودزینل خان اسفراین خواهد رفت .

تیم آساره اندیمشک دراین روز با قرعه استراحت مواجه شد.

مرحله رفت مسابقات لیگ دسته یک فوتسال بانوان باشگاههای کشور با حضور تیم های هیات فوتبال آمل ، هیات فوتبال چالوس، آساره اندیمشک، شهروند ساری و گودزینل خان اسفراین از دیروز چهارشنبه به میزبانی تیم هیات فوتبال آمل در سالن ورزشی پیامبراعظم آمل این شهر آغاز شد و تا روز یکشنبه ۱۱ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

مسابقات امسال لیگ دسته یک فوتسال بانوان باشگاه های کشور با حضور ۲۰ تیم در ۴ گروه ۵ تیمی برگزارمی شود.