اعلام آمادگی ۱۸ تیم کشتی خارجی و داخلی برای شرکت در جام شهید هاشمی‌نژاد

۴ تیم خارجی و ۱۴ تیم داخلی برای شرکت در سیزدهمین دوره جام کشتی بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد در مازندران اعلام آمادگی کردند.   به گزارش مازند اسپرت، مسابقات کشتی آزاد بین‌المللی جام شهید هاشمی‌نژاد با حضور چهار تیم خارجی گرجستان، آذربایجان، داغستان و قزاقستان و ۱۴ تیم داخلی طی روزهای ۱۴ تا ۱۶ بهمن در رده […]

۴2 تیم خارجی و ۱۴ تیم داخلی برای شرکت در سیزدهمین دوره جام کشتی بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد در مازندران اعلام آمادگی کردند.

 

به گزارش مازند اسپرت، مسابقات کشتی آزاد بین‌المللی جام شهید هاشمی‌نژاد با حضور چهار تیم خارجی گرجستان، آذربایجان، داغستان و قزاقستان و ۱۴ تیم داخلی طی روزهای ۱۴ تا ۱۶ بهمن در رده سنی جوانان برگزار می‌‎شود به همین منظور جلسه هماهنگی سیزدهمین دوره مسابقات کشتی جام شهید هاشمی‌نژاد در دفتر معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران برگزار شد.

علیرضا یونسی معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی سیزدهمین دوره کشتی آزاد بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد برای برپایی میزبانی شایسته این تورنمنت تاکید کرد و افزود: این تورنمنت چندین سال در سطح بالایی به میزبانی شهرستان بهشهر برگزار شد که برای استان و شهرستان بهشهر فرصت طلایی است تا توانمندی مسئولان در برگزاری شایسته این جام نشان داده‌شود.

وی با اشاره به اینکه کشتی ورزش نخست کشور است و مازندران نیز قطب اصلی این رشته ورزش در کشور است، افزود: ورزش کشورمان نگاه به درخشش ورزشکاران مازندرانی دوخته، و این خطه‌زادگاه قهرمانان و پهلوانان ایران زمین است.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با ارائه گزارش از آخرین وضعیت این تورنمنت گفت: با همدلی و همکاری مسئولان استان به ویژه دستگاه‌های اجرایی، این تورنمنت باید در شان این شهید بزرگوار برگزار شود.

حسین‌زادگان با اشاره به حضور تیم‌ها و کشتی‌گیران خارجی در این مسابقات معتبر گفت: این تورنمنت به نمایندگی از کشورمان در شهرستان بهشهر برگزار می‌شود و به همین منظور باید بیشترین دستاورد را از لحاظ فرهنگی و ورزشی برای استان داشته‌باشد.

همچنین سید خالق سجادی فرماندار بهشهر با اشاره به اینکه جام شهید‌ هاشمی‌نژاد نماد شهرستان این شهرستان است، بیان کرد: مقدمات میزبانی این رقابت‌ها فراهم بوده و تلاش ما برگزاری پررنگ و شایسته این تورنمنت است.

علی‌اصغر ثمربخش رئیس هیئت کشتی مازندران از تشکیل جلسات مختلف برای هرچه باشکوه‌تر این مسابقات خبر داد و گفت: مسابقات کشتی آزاد بین‌المللی جام شهید هاشمی‌نژاد با حضور چهار تیم خارجی گرجستان، آذربایجان، داغستان و قزاقستان و ۱۴ تیم داخلی طی روزهای ۱۴ تا ۱۶ بهمن در رده سنی جوانان برگزار می‌‎شود.

در این جلسه همچنین سید غلامرضا رضوی معاون توسعه امور ورزشی استان، سید عسگر اکبری رئیس اداره ورزش و جوانان بهشهر، محمد لطیفی مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان، شهرام جعفری رئیس هیئت کشتی بهشهر و دیگر اعضاء ستاد حضور داشتند.