با پایان رقابت های لیگ برتر والیبال نوجوانان کشور؛ پیکان با اقتدار قهرمان شد + عکس

در روز پایانی مسابقات لیگ برتر والیبال نوجوانان باشگاههای کشور تیم پیکان تمامی حریفان خود را با اقتدار شکست داد و قهرمان شد و تیم های متین ورامین و جواهری گنبد در رده های دوم و سوم قرار گرفتند. به گزارش مازند اسپرت؛ مسابقات لیگ برتر والیبال نوجوانان باشگاههای ایران عصر دوشنبه در محمودآباد  به […]

7در روز پایانی مسابقات لیگ برتر والیبال نوجوانان باشگاههای کشور تیم پیکان تمامی حریفان خود را با اقتدار شکست داد و قهرمان شد و تیم های متین ورامین و جواهری گنبد در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.

به گزارش مازند اسپرت؛ مسابقات لیگ برتر والیبال نوجوانان باشگاههای ایران عصر دوشنبه در محمودآباد  به کار خود پایان داد و تیم های والیبال پیکان تهران،متین ورامین و جواهری گنبد به ترتیب توانستند عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دهند.
در پنجمین و آخرین روز مسابقات لیگ برتر والیبال نوجوانان باشگاههای ایران دراولین دیدار تیم ثامن الحجج خراسان برابر نماینده گنبد قرار گرفت.دراین دیدار گنبد که در صورت پیروزی می توانست دررده دوم قرار گیرد بازی را خوب شروع کرد و در دو ست پیش افتاد اما در ادامه کاری از پیش نبرد و ست های بعدی را واگذار کرد تا در مجموع این دیدار ۳ بر ۲ به سود ثامن خاتمه یابد.
در دومین دیدار امروز هم تیم پیکان که پیش ازاین قهرمانی خود را مسجل کرده بود در یک دیدار تشریفاتی به استقبال تیم شهرداری ارومیه رفت و توانست ۳ بر ۱ از سد ارومیه بگذرد و با ۵ برد متوالی و بدون شکست قهرمان شود.
در دیدارسوم و پایانی لیگ دو تیم کاله میزبان و متین ورامین به مصاف هم رفتند که متینی ها روز سختی را نداشتند و توانستند در سه ست پیاپی کاله بحران زده را از پیش رو بردارندوبه عنوان نائب قهرمانی دست یابند.
در پایان این مسابقات پیکان با ۱۵ امتیاز ، متین ورامین با ۹ امتیاز معدل ۱/۴ ،جواهری گنبد ۹امتیازمعدل۱/۳، ثامن الحجج خراسان۵امتیاز، شهرداری ارومیه ۵ امتیاز و کاله با ۲ امتیاز به ترتیب عناوین اول تا ششم را به خود اختصاص دادند.

 

1

2

3

4

6

7

9