مازندران در انتظار دربی توفانی / خونه به خونه ی آماده در برابر نساجی زخم خورده !

مازنداسپرت : از سری مسابقات لیگ دسته اول باشگاه های کشور دو تیم خونه به خونه بابل و نساجی مازندران حساس ترین دیدار هفته را برگزار خواهند کرد.     به گزارش مازنداسپرت؛تیم فوتبال نساجی قائمشهر در حالی پای به دربی حساس شمال کشور میگذارد که در هفته ی گذشته با شکست سنگین در خانه […]

tytمازنداسپرت : از سری مسابقات لیگ دسته اول باشگاه های کشور دو تیم خونه به خونه بابل و نساجی مازندران حساس ترین دیدار هفته را برگزار خواهند کرد.

 

 

به گزارش مازنداسپرت؛تیم فوتبال نساجی قائمشهر در حالی پای به دربی حساس شمال کشور میگذارد که در هفته ی گذشته با شکست سنگین در خانه خود برابر تیم فوتبال نفت آبادان با هدایت نادردست نشان ، هوادارن پرشور خود را ناامید کرده است . از سوی دیگر سرمربی این تیم پس از این شکست طی گفتگویی با اصحاب رسانه ، استعفای شفاهی خودرا اعلام کرده و از حرف هایی ناگفتنی صحبت به میان آورده است .ببرهای مازندران چنانچه بخواهند امیدوار به رسیدن به بالای جدول باشند پیش از پیش به هر سه امتیاز این دیدار حساس نیازمندند.اما از سوی دیگر هواداران پرشور و پرشمار این تیم خوب استان ، نشان داده اند که همیشه تا لحظه ی آخر از تیمشان حمایت خواهند کرد و پیش بینی میشود هواداران بیشماری خود را به شهرستان بابل برسانند تا این دربی حساس ۶ امتیازی را از دست ندهند.

از سوی دیگر تیم فوتبال خونه به خونه بابل که با جذب بازیکنانی لیگ برتری مطرح در نیم فصل ، خود را مدعی جدی صعود به لیگ برتر میداند ، هفته ی گذشته در مسجد سلیمان موفق به کسب تساوی ارزشمند شد تا نشان دهد به مراتب شرایط بهتری نسبت به تیم هم استانی اش دارد .بابلی ها هم برابر قانون درپی اختصاص تنها ۱۰% از ظرفیت ورزشگاه به تیم نساجی هستند و باید دید مسئولان برگزاری این دیدار چه تصمیمی را برای این دیدار حساس اتخاذ خواهند کرد . تیم خونه به خونه با ۳۷ امتیاز در جایگاه چهارم جدول این رقابت ها قراردارد و تیم نساجی با ۲۹ امتیاز در رده هشتم جای دارد.

امیدواریم که این دیدار حساس بین دو تیم خوب استان بدون حواشی و در فضایی آرام به پایان برسد و از هواداران فهیم هر دو تیم این انتظار میرود تا تنها با تشویق تیم های خودشان بار دیگر فرهنگ ناب مازندرانی خود را به رخ بکشند.

 

ewewe