برگزاری فینال رقابت‌های آزاد تیراندازی جانبازان و معلولین از ۳۰ بهمن تا دوم اسفند

رئیس انجمن تیراندازی جانبازان و معلولین از برگزاری فینال سومین دوره رقابت‌های آزاد تیراندازی از ۳۰ بهمن تا دوم اسفندماه خبر داد.   به گزارش مازند اسپرت رقیه اله کرمی گفت: با پشت سر گذاشتن چهار مرحله از مسابقات، رقابت‌های پنجمین مرحله یا فینال از ۳۰ بهمن تا ۲ اسفند برگزار می‌شود. در این مسابقات، برگزیدگان چهار […]

رئیس انجمن تیراندازی جانبازان و معلولین از برگزاری فینال سومین دوره رقابت‌های آزاد تیراندازی از ۳۰ بهمن تا دوم اسفندماه خبر داد.

خبرگزاری فارس: برگزاری فینال رقابت‌های آزاد تیراندازی جانبازان و معلولین از ۳۰ بهمن تا دوم اسفند

 

به گزارش مازند اسپرت رقیه اله کرمی گفت: با پشت سر گذاشتن چهار مرحله از مسابقات، رقابت‌های پنجمین مرحله یا فینال از ۳۰ بهمن تا ۲ اسفند برگزار می‌شود. در این مسابقات، برگزیدگان چهار مرحله قبل به صورت دعوتی انتخاب شدند و در ۷ ماده و دو کلاس SH1 و SH2، تفنگ بادی و تپانچه بادی با هم به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس انجمن تیراندازی تصریح کرد: مسابقات فینال به نسبت چهار دور قبل، متفاوت برگزار می‌شود؛ یعنی در این مرحله، رقابت‌ها یک بار به صورت مقدماتی برگزار می‌شود و پس از آن نفرات اول تا هشتم در فینال شرکت می‌کنند. ضمن اینکه برگزیدگان به دو صورت معرفی می‌شوند، یک بار با احتساب تمام نتایج پنج مرحله، نفرات اول تا سوم مشخص می‌شوند و یک بار هم تنها با در نظر گرفتن نتایج کسب شده در مرحله فینال.

وی گفت: با توجه به اهمیت مسابقات آزاد برای انتخاب نفرات جدید تیم ملی، رکوردها به دقت رصد می‌شود و افرادی که بتوانند حد نصاب‌هایی معادل رکوردهای جهانی کسب کنند، در آینده به تیم ملی دعوت می‌شوند و در مسابقات پیش رو، مانند بازی‌های پاراآسیایی، از آنها استفاده خواهد شد. مسابقات فینال طبق قوانین ISCD و ISSF برگزار می‌شود و لازم است شرکت کنندگان مدارک لازم اعم از ID کارت، کپی کارت ملی، کارت بیمه ورزشی سال جاری و اصل فیش واریزی، را همراه داشته باشند.

رقابت‌های فینال سومین دوره از مسابقات آزاد تیراندازی جانبازان و معلولین از ۳۰ بهمن تا ۲ اسفند در سالن تیراندازی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین برگزار خواهد شد./فارس