با کسب اکثریت آرا ؛ دکتر محمود صیدانلو رئیس فدراسیون اتومبیلرانی شد

محمود صیدانلو با اکثریت آرا به عنوان رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی انتخاب شد. به گزارش مازند اسپرت، صبح امروز مجمع فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در آکادمی ملی المپیک به ریاست نصرالله سجادی برگزار و در پایان محمود صیدانلو به عنوان رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی به مدت ۴ سال انتخاب شد. کاندیداهای این دوره […]

414142222محمود صیدانلو با اکثریت آرا به عنوان رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی انتخاب شد.

به گزارش مازند اسپرت، صبح امروز مجمع فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در آکادمی ملی المپیک به ریاست نصرالله سجادی برگزار و در پایان محمود صیدانلو به عنوان رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی به مدت ۴ سال انتخاب شد.

کاندیداهای این دوره انتخاباتی را محمود صیدانلو، سیامک حجت، سینا سعیدی،بابک سودمند، شهزاد کیانی، محمدرضا غفارزاده الماسی، فاطمه ابوالقاسمی، محمود رضا رضایی، حسین شهریاری، حمیدرضا بتو و پرویز کاظمی تشکیل می‌دادند که پیش از رای گیری ۸ نامزد انصراف دادند تا رقابت بین محمود صیدانلو، فاطمه ابوالقاسمی و پرویز کاظمی باشد.

در پایان رای گیری صیدانلو با ۳۴ رای به عنوان رئیس فدراسیون برگزیده کرد. کاظمی ۴ رای و ابوالقاسمی نیز یک رای کسب کردند.

پیش از این حمیدرضا مهرعلی رئیس این فدراسیون بود که ابتدای امسال از سوی وزارت ورزش برکنار شد.

پیام تبریک رئیس و اعضای هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان مازندران درپی انتخاب اقای دکتر محمود صیدانلو به عنوان رىيس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران :

جناب اقای دکتر محمود صیدانلو


انتخاب شایسته و به جای جنابعالی که نشان از درایت و تجربه شما در امر مدیریت و ورزش را دارد ، که با اکثریت آرای به عنوان ریاست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران تبریک و تهنیت عرض نموده و امید است همچون گذشته منشا خیر و برکت در امر ورزش باشید وازدرگاه خداوندمتعال ارزوی توفیق و سربلندی شمارا خواستاریم .

روابط عمومی هیات موتور سواری و اتومبیلرانی استان مازندران