محمد نعمتی: اگر جوسازی نشود بازی خونه به خونه و نساجی بدون مشكل برگزار می شود!

مديررسانه تيم فوتبال خونه به خونه مازندران گفت: اگر جوسازي صورت نگيرد بازي خونه به خونه و نساجي بدون هيچ مشكلي برگزار خواهد شد.   به گزارش مازند اسپرت؛ محمد نعمتي در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: متاسفانه عده ای از دوستان به جای اينكه تلاش كنند تا اين ديدار بدون هيچ حادثه […]

212 largeمديررسانه تيم فوتبال خونه به خونه مازندران گفت: اگر جوسازي صورت نگيرد بازي خونه به خونه و نساجي بدون هيچ مشكلي برگزار خواهد شد.

 

به گزارش مازند اسپرت؛ محمد نعمتي در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: متاسفانه عده ای از دوستان به جای اينكه تلاش كنند تا اين ديدار بدون هيچ حادثه و حاشيه ای برگزار شود به فكر تسويه حساب شخصی افتاده اند.

نعمتي در ادامه افزود: ديدار خونه به خونه مقابل نساجي مانند تمام بازي هاي ليگ سه امتيازي است و نبايد آن را حساس كرد. هر دو تیم در شرایطی به سر می برند که به آرامش نیاز دارند. شاخ و شانه كشيدن هواداران دو تيم مورد تأئيد جامعه فوتبال مازندران نيست و با این کار به هر دو تيم خونه به خونه و نساجي ضربه وارد می شود.

وي در واكنش به مقايسه دربي اين هفته فوتبال مازندران با حادثه تلخ ورزشگاه شهيد متقي ساري توسط رسانه ها گفت: از همكاران مان انتظار داريم جزئيات اين مقايسه را مورد بررسي قرار دهند تا اين بحث، خروجي مناسبي داشته باشد. حادثه ورزشگاه متقي ساري به دليل فروريختن سقف ورزشگاه رخ داده بود و مقايسه آن رخداد تلخ با ديدار اين هفته نساجي و خونه به خونه قياس مع الفارق است.

مديررسانه تيم خونه به خونه مازندران با بيان اينكه سكوهاي ورزشگاه هفت تير بابل بدون سقف است گفت: در اكثر بازي هاي اين فصل خونه به خونه سكوي هاي اين ورزشگاه مملو از جمعيت شده بود و اتفاقي رخ نداد.  در فوتبال ايران نيز شاهد برگزاري ديدارهايي نظير بازي استقلال مقابل گهر در ورزشگاه بسيار كوچك دورود و همچنين تقابل تيم هاي ليگ برتري مقابل نفت مسجد سليمان در ورزشگاه كم گنجايش شهيد محمدي مسجد سليمان بوده ايم و باز هم اتفاق خاصي رخ نداد.

نعمتي عامل بسياري از اغتشاشات موجود در ورزشگاه ها را احساسات كاذب هواداران برشمرد وگفت: از اين دست اتفاقات هر ساله حتي در ورزشگاه هاي بزرگ جهان نيز روي مي دهد. مانند اتفاق وحشتناكي كه سي سال گذشته در ورزشگاه ۵۰ هزار نفري و استاندارد هيسل بروكسل رخ داد و جنجال هواداران دو تيم ليورپول و يوونتوس سبب كشته شدن ۶۳ هوادار توريني شده بود.

وي خاطرنشان كرد: بدون شك اگر تمهيدات مناسبي از سوي شوراي تأمين استان و شهر بابل و همچنين نيروي امنيتي اتخاذ شود و هواداران دو تيم احساسات خود را كنترل و سعی کنند با آرامش وارد ورزشگاه شوند و بدون مشکل ورزشگاه را ترک کنند، اين ديدار نيز بدون هيچ مشكلي برگزار خواهد شد.

نعمتي در ادامه افزود: تحت فشار قراردادن مسئولان استان راه مناسبي براي برگزاري هر چه بهتر اين ديدار نيست و رسانه ها بايد تلاش كنند با پرداختن به مسائل فرهنگي و اخلاقي و دعوت به آرامش هواداران دو تيم،  مانع هرگونه حاشيه و جوسازي از سوي آنها شوند.

محمد نعمتي پيشنهاد برگزاري بازي در ورزشگاه شهداي ساري را نيز غيرمنطقي خواند و گفت: هر تيمي دوست دارد از امتياز ميزباني و حمايت هوادارانش نهايت استفاده را داشته باشد. چطور ممكن است اين بازي در ورزشگاه شهداي ساري كه فاصله اش از بابل نسبت به قائمشهر بيشتر است برگزار شود؟

مديررسانه تيم خونه به خونه مازندران در خصوص سهم هواداران دو تيم از سكوي هاي ورزشگاه هفت تير بابل گفت: مانند تمام بازي هاي ليگ براي اين ديدار نيز قانون قديمي و هميشگي سهم ۹۰ درصد هواداران ميزبان و ۱۰ درصد هواداران مهمان از سكوها در نظر گرفته مي شود. بعضي رسانه ها در اقدامي جالب حتي دست روي اين قانون گذاشته و آن را ظالمانه دانسته اند. لازم است عنوان شود اين قانون مثل بازی رفت دو تیم، هميشه براي بازي هاي رفت و برگشت ليگ هاي مختلف اعمال مي شود و تنها براي بازي هاي جام حذفي كه به صورت تك بازي برگزار مي شود براي هواداران هر دو تيم سهم ۵۰ درصدي در نظر گرفته مي شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفيت كم سكوي هاي ورزشگاه هفت تیر بابل، بلیط به اندازه ظرفیت سکوها فروخته می شود. قطعا استقبال هواداران دو تیم فراتر از گنجایش ورزشگاه است. خواهش ما از عزیزانی که احتمالا پشت درب های بسته می مانند این است که به منازل شان برگردند و از طریق گیرنده های تلویزیونی بازی تیم های محبوب شان را تماشا کنند.

محمد نعمتی در ادامه افزود: ديدار نساجي و خونه به خونه ويترين فوتبال مازندران محسوب مي شود و بدون شك تمام رسانه هاي استان و كشور روي اين ديدار زوم خواهند كرد. اميدوارم همه تلاش كنند تا اين بازي بدون هيچ مشكلي برگزارشود.

مديررسانه تيم خونه به خونه مازندران در پایان گفت: مسئوليت امنيت ورزشگاه بر عهده نيروي هاي امنيتي مي باشد ولي برادران حسن زاده كه از قديم الايام هوادار نساجي بودند تلاش خواهند كرد تا ميزباني خوبي از هواداران نساجي صورت گيرد.